Gouldfan Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Kanskje jeg kan spørre trådstarter om hans mening? Han er jo svensk. Stadtshus og kommune flagger, men svenske statsborgere flagger ikke ofte, fordi det er fail. Eller de synes så. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Det er mye som ikke er enkelt i Sverige. https://www.youtube.com/watch?v=_xtQRZSCPko 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Om du ikke har et bedre grunnlag for påstanden din enn fordommer så er det bare usaklig å lage fiktive situasjoner basert på dine stråmenn. Det er litt vanskelig å innrømme at det faktisk er slik men i de byer jeg har vært og som jeg kjenner svensker så er det å vifte med svensk flagg i offentlighet ikke sosialt akseptert. Og da snakker jeg om en manglende aksept også blant etniske svensker og ikke først og fremst innvandrere. En god kompis av meg som flyttet til Norge for noen år siden mente på tro å ære at han ikke hadde turt å ta med seg ett svenskt flagg i hånde ut på nasjonaldagen. Det oppfattes som provoserende. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Igjen my point exactly her I Sverige. Da venter jeg bare på trådstarters bekreftelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå