Nit-0.0 Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 (endret) Her var det mye feil. Jeg har sagt fakta. Og folk som deg, vil vel alltid komplett ha en idiot-PC for. Ut i fra det du sier, NEI komplett "gamer" "premium" er sikkert søppel, som mange av modellene der. Aldri hør på denne personen. Like usammenhengende og faktaløst som Komplett reklamer selv. Og 2xMSAA er eneste antialiasing mode som er om noe. Andre moduser er mere blur, og bedre av. Ikke mister du 30% framerate med 2xAniso heller. Dette er minste aniso mode, og gir MER framerate. etc. Ikke bare det 2xAniso gjør nærere teksturer mere naturlige pga rounded edges. Og det du får mere av på avstand med høyere aniso, kan du fikse med litt LOD bias. Dette drev jeg mye med før, og vet hva jeg snakker om. Veldig irriterende med reklameprat om features som ikke finnes. Som sagt, klokkehastighet er alt, mange cpus, quad sli tull, windows har ingen timing for dette. etc Best performance er rett og slett en mere moderat setup, med bakgrunnsoppgaver slått av i windows, slik at windows scheduler fungerer best med det som er. Og høy klokkehastighet. Ikke minst for systemprosesser å kjøre mere transparent, for å få mere ut av busser i maskinen etc. Ellers blir det en softwarebottleneck for din hardware. Software som Devmanview, Processhacker, og windows egen taskmanager er fint å kunne bruke. Prosesser på XP kan gå ned til 9, f.eks. Må nok har litt mere i senere versjoner. Det blir UltraSmooth. Se på handles, processes, threads in Task Mananger. Det kan gå mye ned. Og finn ut hva som er safe å skru av. Det er mye, fordi windows kommer med mye bullshit enabled. Endret 8. juli 2018 av Nit-0.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå