OHJohansen Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Skal ha 10x så mange punkter som iPhone X.Lanserer et helt rått system for ansiktsgjenkjenning Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Det spørs om ansiktsgjenkjenningen vil fungere mandag morgen etter en heidundrende fyllefest gjennom helge, noe nordmenn er berømte for. Spesielt hvis man har vært i klammeri med andre. 1 Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Det spørs om ansiktsgjenkjenningen vil fungere mandag morgen etter en heidundrende fyllefest gjennom helge, noe nordmenn er berømte for. Spesielt hvis man har vært i klammeri med andre. Da får man heller taste PIN på mandager. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg vidor Skrevet 27. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 27. juni 2018 Mandags-PIN - det nye dannede synonyment for helgefylla. Brukseksempel: Han måtte bruke Mandags-PIN. 10 Lenke til kommentar
G Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Blir utfordrende å skulle huske både ansiktet sitt og pin samtidig 2 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Blir utfordrende å skulle huske både ansiktet sitt og pin samtidig Sett at de ikke fjerner muligheten kan det være mulig å se om du husker hvilke fingre du har. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Fantastisk at man man klarer å nevne en konkurrent 3 ganger før man kommer til saken om hvilken produsent dette handler om. 6 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Fantastisk at man man klarer å nevne en konkurrent 3 ganger før man kommer til saken om hvilken produsent dette handler om. Er et ekstremt tabloid preg over denne artikkelen.. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Hadde det vært mulig en gang å lage et innlegg om en mobil uten å nevne iPhone??? 9 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Fantastisk at man man klarer å nevne en konkurrent 3 ganger før man kommer til saken om hvilken produsent dette handler om. Kjøpt og betalt. 1 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Kjøpt og betalt. Vi snakker tross alt om apple her, hva er oddsen for at de betaler for seg? 2 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 flott hvis denne funktionen kan gjemmes unna likt kamerat i fullskjermsmobilen. Jeg har ikke lyst på den å har heller ikke lyst på en mobil som har mulighet å sjekke hvem jeg er hver gang jeg bruker den. Lenke til kommentar
gl1p1 Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Hadde det vært mulig en gang å lage et innlegg om en mobil uten å nevne iPhone??? Tydeligvis ikkje ??? 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Press X to doubt, men for all del.. Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 flott hvis denne funktionen kan gjemmes unna likt kamerat i fullskjermsmobilen. Jeg har ikke lyst på den å har heller ikke lyst på en mobil som har mulighet å sjekke hvem jeg er hver gang jeg bruker den. Du kan vel bare la vær å kjøpe den da? Eller klarer du ikke? Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Hadde det vært mulig en gang å lage et innlegg om en mobil uten å nevne iPhone??? Når Google foreslår artikler fra tek som handler om andre ting enn Apple som denne så tagger Google det som en Apple-sak fordi Apple brukes i overskrift og overalt i artikkel. Så virker noe overdrevent ja. Kanskje mer av plassen kunne blitt brukt til spennende info, men det krever jo mye mer jobb enn å sammenligne med Apple da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Vi har vel hørt om utallige slike killer-hardware før, som skal knuse det meste, og det lenge før en eventuell lansering. Blir ikke nevneverdig imponert før de har et fungerende produkt på markedet.. som faktisk virker som annonsert. Lenke til kommentar
Tore Rosander Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Hadde det vært mulig en gang å lage et innlegg om en mobil uten å nevne iPhone??? Søkemotor optimalisering på høyt nivå. Problemet er at tek ikke forstår at folk til slutt går lei og finner seg andre nyhetskilder. Jeg er en som pleier å klikke på en reklame i ny og ne for å støtte ett gratis produkt. Det gjør jeg aldri hos tek. Kommentarfeltet er oftest mer interesant enn artiklene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå