Mann1982 Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Hei. Så vidt jeg vet, er det behov for lærere i Norge, eventuelt matematikklærere hvis jeg ikke er feil.Men er gode jobb muligheter for en som vil være fysikk-lærer i Norge? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 (endret) Ja det er underskudd på lærere, spesielt i distriktene. Som realfagslærer bør du også kunne undervise i matematikk for å få jobb, men det bør ikke være noe problem med en fysikkutdannelse. Slik det ser ut nå vil underskuddet bare øke i fremtiden, men det er alltid farlig å spå noe om jobbmarkedet i fremtiden. Endret 27. juni 2018 av Reg2000 Lenke til kommentar
Mann1982 Skrevet 27. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2018 Kan man ikke bli fysikk lærer med bare bachelor i fysikk + PPU? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Kan man ikke bli fysikk lærer med bare bachelor i fysikk + PPU? Jo men hvis ikke jeg husker feil er 2018 eller 2019 siste året der du kan ta ppu etter en bachelor. Det blir snart et krav om master, og da vet jeg ikke om det er så lurt å satse på en bachelor nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå