anderslien Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg vet at jeg ikke kommer til å kjøpe Nokia 6600... Jeg har allerede en Nec e606 og den er jeg veldig fornøyd med, men jeg vil ha litt forandring... Nokia 6600 begynner å bli litt gammel om 3 måneder, men Sendo X er en av de nyeste da, så den har jeg egentlig ganske lyst på. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Siemens SX1 har jeg også ganske lyst på, men tastene er litt rare... Er det noen som vet om noen andre mobiler? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Når kommer denne mobilen: http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=488 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) p900 eller hva med "opgraderingen" til e606, e616 edit: svarer på din post: hvis den kommer så kommer den 2003, 3Q ifølge gsmarena da... men utpå nyåret er mere realistisk... har liten tro på at de tar inn denne til norge Endret 15. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg vet at jeg ikke kommer til å kjøpe Nokia 6600... Jeg har allerede en Nec e606 og den er jeg veldig fornøyd med, men jeg vil ha litt forandring... Nokia 6600 begynner å bli litt gammel om 3 måneder, men Sendo X er en av de nyeste da, så den har jeg egentlig ganske lyst på. Hvor lenge varer egentlig batterie ditt på Necen din med aktiv bruk? 5 timer? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg vet at jeg ikke kommer til å kjøpe Nokia 6600... Jeg har allerede en Nec e606 og den er jeg veldig fornøyd med, men jeg vil ha litt forandring... Nokia 6600 begynner å bli litt gammel om 3 måneder, men Sendo X er en av de nyeste da, så den har jeg egentlig ganske lyst på. Hvor lenge varer egentlig batterie ditt på Necen din med aktiv bruk? 5 timer? Jeg pleier å å filme, ta litt bilder, sende hvertfall 3 meldinger hver dag, spille av MP3 sanger og drive litt med mobilen hver dag og da varer den i 2 dager. Jeg synes egentlig det er nok... Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Tipper sendoen ikke kommer til å bli mye dyrere enn det 6600 var når den kom ut, rundt 5000k. Men vis 6600 faller mye i pris, før sendo x kommer, så må den også bli litt billigere får å kunne konkurere.. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg tror jeg enten kjøper Sendo X eller Siemens SX1... Hvis Neonode N1 har kommet, så blir det kanskje den.... Men jeg venter til noen har prøvd mobilen da.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 tvilsomt om Neonode kommer i butikkene, eller? skal den ikke bare selges på internett da? sendo X er nok beste valget imellom de 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå