Gå til innhold

Mobilvalg

Anbefalte innlegg

Om ca 1-3 måneder så skal jeg kjøpe meg ny mobil. Jeg vil ikke bruke mer enn 6000kr på en og den skal ha disse tingene:

MMS, GPRS, Infrarød, 65.000 fargers fargeskjerm eller mer, innebygd kamera, java, mp3 avspiller, minne som kan utvides og den kan godt ha bluetooth, men det er ikke nødvendig.

Den må ikke være stor, tykk og bred. Det er ikke så farlig hvilket slag det er, men jeg er ikke veldig begeistret for Nokia. Er det noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tastene på sendo er et pluss mener jeg. Også har den støtte for SD minnekort. Enda et pluss mener jeg. Også har du alle tilleggsutstyret du kan få tak i til sendo.

Har ikke noe å si om det er bare MMC eller MMC og SD da... Hva er egetnlig forskjellen på MMC og SD kort?

Lenke til kommentar
16 innlegg på 25 minutter! WOW!

Anyway, Sendo X vil nok være veldig dyr. Kjøp deg en 6600, og du vil ha et par tusinger ekstra når du kommer hjem. Du blir like fornøyd med 6600 som Sendo X, det lover jeg!

Tja, 5000 kr for sendoX er ikke så dyrt.

Du sparer kanskje 1000 kr hvis du kjøper 6600 fremfor sendoX, og du vet ikke åssen sendox er i forhold til 6600, ingen her har testet X vs 6600, men på papiret virker X bedre!

Endret av bassmania
Lenke til kommentar
16 innlegg på 25 minutter! WOW!

Anyway, Sendo X vil nok være veldig dyr. Kjøp deg en 6600, og du vil ha et par tusinger ekstra når du kommer hjem. Du blir like fornøyd med 6600 som Sendo X, det lover jeg!

Jeg synes ikke Nokia 6600 er spesielt fin... Synes den er for bred.. Jeg liker heller ikke Nokia så godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...