Gå til innhold

Rimelig BT ørepropper for trening JBL Everest 110 eller Jaybirds X3?


Anbefalte innlegg

Hvilken av disse er regnet som 'best' av disse to, og hvorfor? Er ute etter god bass og at de sitter som støpt i øret.

 

Er det evt noen andre alternativer jeg bør se etter?

 

Everesten koster 699, og Jaybirdsene er på 799.- Er det noen jeg har oversett? Budsjettet strekker seg til ca 1000-lappen og de skal brukes med en Google Pixel.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har X3, godt fornøyd. God bass for hva det faktisk er - øreplugger. Man kan også laste ned Jaybird-appen som er en equlizer, så du kan stille inn slik du vil ha det

 

Har ikke hørt JBLene, men X3 kommer høyt anbefalt av de aller fleste. Passform er selvsagt en ting, men alle ører er forskjellige. X3 kommer med tre forskjellige størrelser på proppene (3 silikon og 3 comply) samt tre forskjellige vinger. Du kan også ha de på opp-ned

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

JBL Reflect. Har selv Mini til 499, overraskende god lyd til prisen. Med jevne mellomrom på tilbud til 399,-

Jeg henger meg på denne da jeg har disse selv og de har overrasket meg veldig positivt. Det føles og høres ut som de koster det dobbelte. Jeg ga også 499 kr for dem, men har sett dem til 399 og 449 tidligere. Nå koster dem 490 kr noe som ikke er så ille da de har kostet 800-900 kr tidligere.

Lenke til kommentar

Slet selv litt med passform på x1 og x2 så ble ikke no x3 fra jaybird på meg. 

 

Jbl reflect mini er sweet, nå har nettopp nye reflect mini 2 kommet også. Hakket bedre bygge kvalitet, men har ikke sett noen tester om hvordan de er i lyden. 

 

Personlig gikk jeg for Jabra Elite, ikke akkurat billig men angrer ikke et sekund. Veldig ålreit lyd og sitter som støpt i øra. Utrolig deilig å slippe absolutt alt av kabler også :) 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hva gikk du for, trådstarter? :) 

 

Virker som begge disse blir sterkt anbefalt av alle i tråden.

 

Hvordan er disse å løpe med egentlig? Sitter de som et skudd? 

 

Jeg trener uten musikk, men ønsker nå å benytte meg av musikk for å få ut det lille ekstra på slutten av en tung økt. Lydkvalitet er egentlig ikke veldig viktig, men de bør sitte godt i øret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...