Corp Por Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Jo det er mulig å gi selge feedback men da må selger gi feedback til kjøper først. Det er veldig irriterende fordi useriøse selgere kan droppe å gi feedback så da slipper de unna med å lure andre. finn er også vanskelig å stenge brukere ute må være veldig god grunn ellers må personen selv ville det. Jeg mener feedback på at jobbannonsen deres er uforståelig. Jeg har iallefall ikke sett en mulighet for å informere utlyser om at annonsen er upresis - og det blir dumt å betale penger for å finne ut at utlyser "mente" én ting. Det er jo ingen som kvalitetssikrer annonsene og folk flest tror jo at digitale tjenester er gratis. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Hva er svindel? Man er jo fult inneforstått med at man ikke er garantert jobben. Lenke til kommentar
Bloatlord Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Så på dette i helgen mener det sto 99kr for å låse opp en som var aktuell. Jeg bare forlot hele nettstedet, det er altfor mye potensielt rett ut vinduet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå