PT Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Nå den siste uken har det poppet opp flere tråder som handler om domener (hvor kan jeg kjøpe domene billigst mulig? osv...) Jeg har raportert flere av disse trådene, men ingen har blitt stengt. Jeg har registrert at moderatører har sett innom disse trådene, men ingenting er blitt gjort. Webdesign-kategorien skal tross alt omhandle "Alt som har med web-design å gjøre". Jeg laget en tråd der jeg trengte tips til å lage filmplakat. Denne tråden ble flyttet. Greit nok, men når domene-trådene ikke blir flyttet eller stengt, ja DA blir jeg sur. Håper dette ordner seg. Og en liten ting til; når filmplakat-tråden min ble flyttet fikk jeg ingen beskjed eller lignende om hvor eller hvorfor den ble flyttet. Selvfølgelig, det var av ganske åpenbare grunner, men jeg brukte litt tid på å finne tilbake til tråden. Håper dere gir beskjed hvis trådene blir flyttet av litt mer "skjulte" grunner. Lettere irritert, PT EDIT: Poster den her siden dette er den "Tilbakemeldingsdelen" av forumet som faktisk er aktiv. EDITIGJEN: Refererer til følgende tråder (er nok flere, men jeg lot de slippe unna siden det ikke var så alvorlige lovbrudd ) : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=179880 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=180621 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=180422 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=180531 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=180767 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=180622 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=181734 Endret 15. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ser vist ut som moderatorene er på Juleferie Men seriøst, syns det er dårlig av dem og ikke moderere poster som du har advart om, hvertfall i et så stort omfang! Lenke til kommentar
forum_rytter Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ja, er det ikke "Hvor kan jeg kjøpe billig domene", "noen som vil kjøpe domene" eller "leie Domene" så er det folk som vil ha laget en logo til seg... Rare greier det der... Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 omg, web-design er kanskje nært til web-design i folks bevisthet. kanskje derfor. btw. få deg et liv da!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Folk burde vite at av og til så passer "Internett og Nettverk" (elns) forumet litt bedre.... Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Vi skal se på dette. Men i stedet for å opprette en egen tråd om dette, går det FINT an å bruke "rapporter" -knappen. Gjør det for ettertiden, så skal vi ta oss av problemet. Det gjelder å bruke de rette kanalene - så ordner det seg alltids. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Yummy, han sier jo at han har gjort det? har raportert flere av disse trådene, men ingen har blitt stengt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det blir opp til oss å avgjøre hvilke som blir stengt, så lenge dem er rapportert så vet vi om dem og en avgjørelse blir tatt når en moderator kikker over listen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det blir opp til oss å avgjøre hvilke som blir stengt, så lenge dem er rapportert så vet vi om dem og en avgjørelse blir tatt når en moderator kikker over listen. Hvorfor har dere ikke tatt en avgjørelse og stengt dem da? Eller mener du faktisk at hosting har noe med web-DESIGN å gjøre? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ser vist ut som moderatorene er på Juleferie Men seriøst, syns det er dårlig av dem og ikke moderere poster som du har advart om, hvertfall i et så stort omfang! Jaja, bra post-startern er her da og rydder opp. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det faktum at ingen av de er blitt stengt er et godt grunnlag for å ta det opp her. Vi vil gjerne vite det hvis denne typem poster er akseptert i web-design, og protestere mot det hvis det er tilfelle. Håper vi får en tilbakemelding på hva som er akseptert av denne typen poster der. Vi har tross alt internett og nettverk. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Enda en grunn til den mye diskuterte inndelingen... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Å be om tips til billige hostingtjenester er da legitimt nok, men at moderatorene her på forumet har litt skjeve øyne har jo blitt bevist gang på gang.. jeg er ikke overrasket. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Å be om tips til billige hostingtjenester er da legitimt nok, men at moderatorene her på forumet har litt skjeve øyne har jo blitt bevist gang på gang.. jeg er ikke overrasket. Nå er det jo ikke akkurat det dette handler om da, men hvorvidt dette hører hjemme under webdesign eller ikke... Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Vi skal se på dette. Men i stedet for å opprette en egen tråd om dette, går det FINT an å bruke "rapporter" -knappen. Gjør det for ettertiden, så skal vi ta oss av problemet. Det gjelder å bruke de rette kanalene - så ordner det seg alltids. Og "rapporter"-knappen har jeg brukt mange ganger, også til å rapportere noen av disse "hosting"-trådene i web-design delen. Det blir opp til oss å avgjøre hvilke som blir stengt, så lenge dem er rapportert så vet vi om dem og en avgjørelse blir tatt når en moderator kikker over listen. Og det respekterer jeg helt og holdent, men når så åpenbart feilpostede tråder ikke blir stengt, ja da begynner jeg å lure på om dere virkelig finnes ( ) PoleCat sin inndeling sier jeg meg enig i. La oss dele opp denne delen, Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg ser ikke problemet med at hosting blir tatt opp i webdesign-forumet. Det er jo tross alt relevant. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Eg kan ikkje sjå noko problem med at spørsmål angåande hosting hamnar under "Web-design", eller for den del "PHP" eller "Java". Alt dette er relevant til det som skal verte diskutert i desse kategoriane. Trådar om hosting kan og fint hamne i "Internett og nettverk", men om ein vil ha gode svar angåande emnet, så er "Web-design" plassen å gjere det på. Og å gå så langt å seie at det er feilposting å legge det der, vil eg seie meg ueinig i. Men, berre forsøk å overbevise meg. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Eg kan ikkje sjå noko problem med at spørsmål angåande hosting hamnar under "Web-design", eller for den del "PHP" eller "Java". Alt dette er relevant til det som skal verte diskutert i desse kategoriane. Trådar om hosting kan og fint hamne i "Internett og nettverk", men om ein vil ha gode svar angåande emnet, så er "Web-design" plassen å gjere det på. Og å gå så langt å seie at det er feilposting å legge det der, vil eg seie meg ueinig i. Men, berre forsøk å overbevise meg. Helt greit at det postes der, men da må vi få en liten endring i navnet og/eller beskrivelsen av kategorien. Jeg, og mange andre, synes ikke at hosting har så veldig mye med design av websider, og derfor ber jeg dere om å se litt over oppdelingen av forumet, og eventuelt lage en nye forumdel som kun omhandler grafikk mens vi venter på gfx.no, og etter det jeg har forstått kan det ta lang tid før den siden kommer opp. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Vil bare gjøre oppmerksom på at Mr.Ueland stengte en hosting-post i web-desig og refererte til internett og nettverk som riktig sted. Da dette er den generelle oppfatningen av hva som er rigtig så kan vi vel la det være sånn? Det er i alle fall ikke holdbart at samme spørsmål skal komme i mane ulike kategorier - det fører til lav kohesjon Uansett børe dere i styret bestemme dere for hva som er rett, og informere de andre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 En diskusjon blir tatt om dette internt as we speak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå