z44 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Oppkrav - Posten Servicepakke (forventet transporttid: 4 dager) NOK 120,28 inkl. mva. Oppkrav - Hjem på kvelden (forventet transporttid: 3 dager) NOK 142,60 inkl. mva. Oppkrav - Posten Bedriftspakke Dør-Dør (forventet transporttid: 2 dager) NOK 259,16 inkl. mva. Hvordan betaler man de forskjellige pakkene? kontant, kort eller får man en giro? Endret 15. desember 2003 av z44 Lenke til kommentar
_howy Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Om du sender: Betales på posten kontant eller med kort når du sender pakken. Om du får pakke: Betales på posten kontant eller med kort når du får pakken. ok? edit: hjem på døren betales vel til den som kommer med pakken edit2: tror jeg skjønner hva du mener nå. Du får en pakke som kommer på døra. ok.. vet ikke helt der Endret 15. desember 2003 av _howy Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Når du får pakke på døra, kan du betale kontant, det vet jeg, siden en kamerat bestilt seg en PC fra komplett, og ville har dør-til-dør levering, og han betalte kontant. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Servicepakke er no det billigaste gå for det Sparer peng i lengden! Lenke til kommentar
z44 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 fint, siden jeg ikke har penger på kortet men har nok kontanter Takker.. Lenke til kommentar
z44 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Fikk ikke muligheten å velge dør-til-dør levering - bare hjem på kvelden og servicepakke. Spørs om det rekker frem før jul da Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 såvidt jeg har skjønt tar ikke "hjem-på-kvelden" i mot kontanter. De bruker bankkortterminal akkurat som på butikken, bare den er mye mer fancy og trådløs og greier Lenke til kommentar
audunr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg tok hjem-på-kvelden en gang jeg bestilte fra Komplett. Da måtte jeg bruke kort. Mulig at dør-til-dør, som er dyrere, lar deg bruke kontanter. MVH Audun Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 [quote name='z44' date='15/12/2003 : 17:27'] Fikk ikke muligheten å velge dør-til-dør levering - bare hjem på kvelden og servicepakke. Spørs om det rekker frem før jul da [/quote] Kor du bestiller frå? alle sider har lag ut frister der du ser kortid siste frist er.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå