Kjetil Lura Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Aner ikke hva jeg gjorde men etter å ha søkt på gpu download og lastet ned den til Windows så kom jeg fram til dette Ser ut som du bruker gpu i cpu og ikke nvidia kortet Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 8. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2018 Enkelt, ring support og få hjelp. Hjelper det ikke returnerer du. Klok av skade ble jeg avspist med returretten da pc var tatt i personlig bruk. Dvs at man ikke bør gjøre noe support ikke forslår og heller returnere. Dette er riktig nok en stund siden og praksis kan være endret. Skal ringe support i morgen Ser ut som du bruker gpu i cpu og ikke nvidia kortet Kan du utdype? Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 (endret) Inn i bios og skru av den innebygde i cpu. Hvordan du gjør det på din maskin vet jeg ikke. Prøv dette: http://smallbusiness.chron.com/disable-onboard-graphics-card-bios-53738.html Endret 8. juli 2018 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Jeg vil tro det er mulig å velge om en bruker grafikk-kort eller cpu grafikk (intel). Følger det ikke med software der en kan velge? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Kan vel høyreklikke på ikonet til programmet man vil kjøre og velge hviken grafikk man vil bruke. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 27. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2018 Dukker opp bare flere problemer nå. Nå begynner plutselig visse spill å låse seg. Har jeg mulighet til å kreve pengene tilbake? Laptopen ble kjøpt for en måned og noen dager siden. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Dukker opp bare flere problemer nå. Nå begynner plutselig visse spill å låse seg. Har jeg mulighet til å kreve pengene tilbake? Laptopen ble kjøpt for en måned og noen dager siden.Hvis du har kjøpt den på Komplett, har du 60 dagers åpent kjøp https://www.komplett.no/kundeservice/60-dagers-aapen-kjoep/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) Dukker opp bare flere problemer nå. Nå begynner plutselig visse spill å låse seg. Har jeg mulighet til å kreve pengene tilbake? Laptopen ble kjøpt for en måned og noen dager siden. Du har tre års reklamasjonsrett. Jeg kjøpte selv en mobil fra Netonnet, og leverte den tilbake etter 3 år, da fikk jeg faktisk helt ny mobil tilbake. Endret 27. juli 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Du har tre års reklamasjonsrett. Jeg kjøpte selv en mobil fra Netonnet, og leverte den tilbake etter 3 år, da fikk jeg faktisk helt ny mobil tilbake. Tenker du mener 5 års reklamasjonsrett siden det er snakk om en laptop. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Tenker du mener 5 års reklamasjonsrett siden det er snakk om en laptop. Er det så mange år? Ah, det er jo enda bedre. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Er det så mange år? Ah, det er jo enda bedre. Jepp, 5 år for ting som er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Jeg tror en innstilling som heter FXAA står på i kontrollpanelet for nvidia-grafikk. Om det er tilfelle, betyr det sannsynligvis at laptopen har vært brukt. Den står ikke på som standard. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 17. august 2018 Forfatter Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Jeez, tror det her viser seg å komme fra spillet jeg.. Henta den her i dag etter å ha levert den "gamle" i går https://www.komplett.no/product/989536/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-baerbare-pc-er/acer-nitro-5-156-full-hd-matt# Hvis det her ser ut til å komme fra spillet så angrer jeg på jeg leverte den gamle mtp design osv.. Den laptopen jeg har nå er facny men savner funksjonene fra den forrige.. Hadde jeg visst det kom fra spillet hadde jeg aldri levert den Spørsmålet mitt nå er om det er mulig å levere den jeg henta i dag og bestille den gamle på nytt når pengene har kommet? Vet ikke hva de som jobber der tenker når jeg leverer to laptoper på to dager og i tillegg skal hente den samme Skal jeg levere den i morgen eller vente til pengene fra den forrige laptopen har kommet og deretter levere den jeg har nå for å så bestille samme pc igjen? Ikke ork å spør hvorfor det ble sånn en gang.. Endret 17. august 2018 av flamethower1234 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 17. august 2018 Forfatter Del Skrevet 17. august 2018 Jeg tror en innstilling som heter FXAA står på i kontrollpanelet for nvidia-grafikk. Om det er tilfelle, betyr det sannsynligvis at laptopen har vært brukt. Den står ikke på som standard. Ikke at jeg har samme laptop nå men kjøpte den splitter ny så hadde vært rart om den var brukt Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Returnert på angrerett og solgt som ny, tenkte jeg. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 17. august 2018 Forfatter Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Om den selges som ny er vel ikke opp til meg å avgjøre. Skal jeg vente til pengene fra forrige pc har kommet eller skal jeg bare levere den med en gang i morgen og bestile samme pc når pengene for begge pcene har kommet? Snakk om nærmere 15 000 minus den pcen jeg skal ha så er skeptisk til om de skulle lage noe "styr" for tilbakebetaling av hele summen. Endret 17. august 2018 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Jeg skjønner ikke hva du prater om, angående x antall pcer og penger. Er du misfornøyd med et produkt, bruk angrerett snarest, ikke vent og bruk produktet som ditt eget, da faller angreretten bort. Endret 17. august 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 17. august 2018 Forfatter Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Hørte det var noe begresninger på hvor mange ganger du kunne bruke angreretten.... Anyways, leverer den i morgen.. Takk for hjelpen igjen. Endret 17. august 2018 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå