Gå til innhold

[Løst] Hva kan jeg få for denne telefonen? ASUS zenfone 5 2018

Anbefalte innlegg

Det er den desidert beste telefonen jeg noensinne har hatt. men hvis jeg kan få en god pris for den så vil jeg selge, da jeg akkurat har fått igjen min HTC U11 Life i dag og jeg har ikke bruk for to telefoner.

Hva tror dere jeg kan forvente å få for den? Sølv ASUS ZENFONE 5 ZE620KL 2018 modell. Kjøpt for ganske nøyaktig en måned siden. Null skader eller riper.

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Greia er at dette er en Asus. En relativt ukjent aktør på mobilmarkedet i Norge. Jeg kjenner ingen som har en Asus mobiltelefon, og dermed ingen som kan skryte litt av den. Så det fremstår litt som en jallatelefon fra Kina, selv om det kanskje ikke er tilfelle. SÅ det er vanskelig å få en veldig god pris tror jeg.

Jeg kjøper og selger veldig mye på Finn og mobiltelefoner er min spesialitet. Heter den ikke iPhone eller Samsung så blir det plutselig mye vanskeligere. Sony er dritvanskelig å bli kvitt for en ok pris, så sånt kjøper jeg ikke lenger. Og det er et relativt anerkjent merke. Da blir det ikke noe enklere å bli kvitt en Asus. I alle fall til en pris som står i stil med produktets kvalitet.

Har aldri hatt en Asustelefon selv, men jeg har forstått det slik at denne Zenphone 5 er ganske så bra. Men pga at den er såpass ukjent så kan det bli vanskelig. Du hadde nok fått solgt HTC telefonen mye enklere.

Lenke til kommentar

Greia er at dette er en Asus. En relativt ukjent aktør på mobilmarkedet i Norge. Jeg kjenner ingen som har en Asus mobiltelefon, og dermed ingen som kan skryte litt av den. Så det fremstår litt som en jallatelefon fra Kina, selv om det kanskje ikke er tilfelle. SÅ det er vanskelig å få en veldig god pris tror jeg.

Jeg kjøper og selger veldig mye på Finn og mobiltelefoner er min spesialitet. Heter den ikke iPhone eller Samsung så blir det plutselig mye vanskeligere. Sony er dritvanskelig å bli kvitt for en ok pris, så sånt kjøper jeg ikke lenger. Og det er et relativt anerkjent merke. Da blir det ikke noe enklere å bli kvitt en Asus. I alle fall til en pris som står i stil med produktets kvalitet.

Har aldri hatt en Asustelefon selv, men jeg har forstått det slik at denne Zenphone 5 er ganske så bra. Men pga at den er såpass ukjent så kan det bli vanskelig. Du hadde nok fått solgt HTC telefonen mye enklere.

Det avhenger vel som alltid av prisen...

Lenke til kommentar

Både Xiaomi, Huawei kommer vel mere nærmere kina telefon.

Nokia har vel ikke den store rykten den heller, var veldig populær med nokia 3310 så etterpå ble det mye problemet så nokia gikk konkurs og ble kjøpt opp av microsoft så senere måtte selge igjen og bytte til android så vil si den er vanskeligere å få solgt.

Muligens asus ikke er like populært som samsung og Apple, men er prisen riktig bør det være mulig å få solgt.

Hvis behovet er der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Asus er en velkjent produsent av kvalitets PCer, og Tek.no har kjørt en eller flere artikler om denne telefonen den siste måneden. Så den er ikke så jævla ukjent.

Jada, og Audi er en velkjent produsent av bil, men det betyr ikke at folk kjøper en mobiltelefon med navnet deres på. Men jeg jeg får inntrykk av at du tok dette veldig personlig, så jeg skal ikke si noe mer om saken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...