akelbo Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Capcom slår på stortromma i sin gjenskaping av Resident Evil 2.SNIKTITT: Resident Evil 2 Remake Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Spår at dette blir det største innen survival horror helt siden originalen kom ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 (endret) Har virkelig trua på dette selv. Dette ser rett og slett ut som ett utrolig godt håndverk Gleder meg spesielt mye siden jeg for litt siden hadde gjennomspilling med begge karakterene i RE2 på Vita, og rett videre på Nemesis (som jeg håper får samme behandling i form av en remake ) Endret 26. juni 2018 av Mala Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Men skal de lage en remake av remasteren avd remaken til den originale og? NeiJoNei, dette ser lovende ut på så mange måter. Litt skeptisk til at kameraet ikke er på samme måten, men har mer troen på dette enn FF7Remake ihvertfall. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Holy Wars, dette blir bra. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Gleder meg . Likte godt RE4. Det eneste som var negativt der var at det ikke var de gode gamle zombiene. Så dette blir nok spillet for meg. Bare en ting jeg har mer lyst på, det er RE7 VR til PC. Lurer på hvorfor I alle dager det ikke har kommet Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Sitter og kjører gjennom RE7 nå. Meget bra spill, men VR gjorde meg kvalm og jeg måtte bare kutte det ut for å få spilt mer enn 15 min av gangen. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 (endret) REmake i 2002 var dag 1. Dette blir dag 1. Det er en av de "hvis du ikke har tid, så lager du tid" type tilfellene (ikke på bekostning av viktige ting selvfølgelig). Det skyter opp på prioriteringslista siden det rett og slett er viktig å få med seg. Skal bli spennende å se hvem som lager lydsporet, og hvordan det blir. Blir forundra hvis ikke de ikonisk partiene til Ueda dukker opp igjen i en eller annen form. Er spesielt fan av Front Hall.. Fanger perfekt den følelsen av en kald, guffen og ensom hall. I First Floor blir det mer "korridorisk", men vi befinner oss fortsatt på "Dracula Politistasjon". Secure Place gir oss noen tiltrengte balsamerende toner oppe i ufyseligheten. Edit: Ser deluxe-utgaven har "-"Original Ver." Soundtrack Swap" inkludert. Interessant.. Endret 27. juni 2018 av Istapp 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Musikken sette virkelig stemningen i disse spillene ja 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå