toth Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Joda, men jeg antar (håper) at svaret ikke er "la folk slå egne unger så mye de vil", så jeg er interessert i hvordan han mener det bør løses. 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Ikke ta med bil-overopphetet hund til dyrlegen; du kan risikere at den mister førekortet! What? For en foraktelig holdning. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Det har han! Men helt alvorlig: Hvordan skal dyrlegen kunne finne ut at en overopphetet hund skyldes innestenging i bil? Men helt alvorlig! Hvilken rolle spiller det om hva overopphetning skyldes? Det burde oprettes en liste over idioter/sadister som ikke tillates kjæledyr. På lik linje med bønder som mishandler buskapen. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Men helt alvorlig! Hvilken rolle spiller det om hva overopphetning skyldes? Det burde oprettes en liste over idioter/sadister som ikke tillates kjæledyr. På lik linje med bønder som mishandler buskapen. Det mener jeg at det allerede gjør. Jeg tror man kan dømmes til å ikke ha lov til å eie dyr. Det burde også være nødvendig med kompetansebevis for å få eie dyr slik at man var pålagt et kurs. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Der tenker jeg tråden er utdiskutert, ettersom trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg