Niklasp Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Nå kan du laste ned iOS 12-betaen Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Har hatt betaen siden den ble tilgjengeliggjort for utviklere, og jeg må si den er overraskende stabil. Ytterst få problemer annet enn høyere strømforbruk (som er vanlig for betaversjoner). Så til dere som er like ivrige som meg, husk å pakk med en batteribank på ferien Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Pass på at BankId ikke fungerer i betaen. Fungerer i alle fall ikke for meg med developer beta 1/2 og Telenor abonnement. 1 Lenke til kommentar
bnorheim Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Ser ut som det kun er Telenor som har problemer med BankID, har ikke opplevd problemer hos Telia. Betaen er veldig stabil, litt glad i batteriet men ikke så mye som tidligere betaer. 1 Lenke til kommentar
timmi2 Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Pass på at BankId ikke fungerer i betaen. Fungerer i alle fall ikke for meg med developer beta 1/2 og Telenor abonnement. BankiD på mobil fungerer perfekt. Har selv Telenor. Gå til Innstillinger/mobilnett/mobildatavalg/aktiver 4G til kun data 3 Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Ser ut som det kun er Telenor som har problemer med BankID, har ikke opplevd problemer hos Telia. Telia her, og iPhone X. BankID funker ikke når jeg har WiFi aktivert, men med 4G går det tilsynelatende fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg