324zraw4 Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Hei! Jeg er en gutt på 15 år som nettop ble friendzonet. Jeg har likt en jente en stund nå og har hørt fra venner osv at hun liker meg også. For noen dager siden var vi på fest sammen og vi klinte osv, spurte hva hun tenkte og fremdriften men da sa hun at hun likte meg veldig godt, men bare som venn. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 (endret) Bra! Vær glad for at du er bare 15år, det er et enkelt spill som har ikke endret seg over tiden. Aldri. Det gjelder bare å forstå spillets regler Husk at når du er needy, så har du blitt uinteressant for jenter. Feilen du gjorde var å spørre henne hva hun tenkte og hva fremdriften skulle bli. Du overlot kontroll til henne, altså her har du blitt needy. Du er ikke nå lenger en mystisk person for henne. Du må være mer laidback, men samtidig fastbestemt på hvordan ting skal være altså ta styring. Vær en bad boy uten å være drittsekk. Når du har dreit deg ut eller blitt uinteressant for ei jente, så bare Move on som Jokerjævel sa. Drit i henne og gå for nye jenter, hun kommer til å trygle etter deg. Men hvis hun gjør ikke det allikevel, så er det uansett Move on! Endret 26. juni 2018 av #Benbjo_Fox Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 15 år= Hele livet foran deg. Ung i overskuelig tid framover. Millioner med fisker i havet, iallefall noen hundretusener bare her til lands. Forget about her and move on Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Friendzone er en myte Utdyp? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Du kan velge å prøve å jobbe med ho og få ho til å like deg mer, eller gi det opp og finne noen andre. Ett av to. Eller velge å bli ungkar, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå