AfterGlow Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Google Earth lar deg nå måle avstander og arealer Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Unnskyld at jeg spør, men har ikke dette vært tilgjengelig i Google Maps ganske lenge? Hva er nytt? 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Areal er vel kanskje nytt? Avstand er flere år gammelt.. 1 Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Areal og lengder har man kunnet finne ut lenge. Er ihvertfall ganske lenge siden jeg satt og målte opp arealet på Australia i google earth (ja, det var en kjedelig dag på jobben...). Uansett, dette har vært tilgjengelig en god stund. Lenke til kommentar
Tore Rosander Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Areal og lengder har man kunnet finne ut lenge. Er ihvertfall ganske lenge siden jeg satt og målte opp arealet på Australia i google earth (ja, det var en kjedelig dag på jobben...). Uansett, dette har vært tilgjengelig en god stund. Sikker på at dere ikke tenker på Google maps og ikke Google earth? 1 Lenke til kommentar
Morten Simonsen Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Det nye her er vel at dette kommer på mobilappene. Kan vel kanskje presiseres i artikkelen. Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Areal og lengder har man kunnet finne ut lenge. Er ihvertfall ganske lenge siden jeg satt og målte opp arealet på Australia i google earth (ja, det var en kjedelig dag på jobben...). Uansett, dette har vært tilgjengelig en god stund. Sikker på at dere ikke tenker på Google maps og ikke Google earth? Det kan muligens være korrekt. Jaja, har ihvertfall klart å måle areal i google-ett-eller-annet-kart-verktøy. Lenke til kommentar
digimator Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Areal og lengder har man kunnet finne ut lenge. Er ihvertfall ganske lenge siden jeg satt og målte opp arealet på Australia i google earth (ja, det var en kjedelig dag på jobben...). Uansett, dette har vært tilgjengelig en god stund. Sikker på at dere ikke tenker på Google maps og ikke Google earth? Det kan muligens være korrekt. Jaja, har ihvertfall klart å måle areal i google-ett-eller-annet-kart-verktøy. Det nye er at det er tilgjengelig i mobil variantane. Google Earth på PC har hatt avstandsmåling siden første versjon. Lenke til kommentar
henrik-o Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Her får digi oversette orginalartikkelen bedre. Det er jo ingen nyhet i seg selv at man kan måle avstander. Nyheten er at man nå kan gjøre det i Android appen! (ref. punkter nedenfor) Lenke til kommentar
henrik-o Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Unnskyld at jeg spør, men har ikke dette vært tilgjengelig i Google Maps ganske lenge? Hva er nytt? Korrekt. Dårlig oversetting av digi. nyheten er at du nå kan gjøre dette i Android appen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå