Gå til innhold

Et Firefox problem?

rofl2

Anbefalte innlegg

Jeg hr fått et problem, men vet ikke om det er Firefox relatert, eller om det har en annen kilde. Det som skjer er at når jeg har skrevet en melding inne i Firefox, som svar på en melding fra en bruker av Lokalsexmatch.com i min postkasse, så må jeg gjennom en betalingsrutine for å betale for at meldingen skal bli sendt. Det er først etter at betalingen er gjennomført at SEND knappen for meldinger blir aktivert.

Men jeg kommer altså ikke så langt, når jeg mener jeg er ferdig og vil gå videre,så får jeg beskjed om at jeg har avbrutt prosessen. og derfor blir heller ikke SEND tilgjengelig.

Jeg har vært borte  i problemet tidligere, men da har jeg klart å komme videre på et eller annet vis. Skjønner egentlig ikke hva som kan være anderledes

Jeg har brukt det meste av dagen på dette problemet uten å komme noen vei.

Det nytter ikke å benyte en annen maskin, problemet er der fremdeles - og ligger altså utenfor mitt domene.

Noen som kan ha en løsning på det?

Prisen for en melding er NOK 51.

Et alternativ er kanskje å oprette en ny FF bruker, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det eller om det kan løse problemet. Eller benytte Thunderbird eller andre browsere. Men det må jo ha med betaling å gjøre, noe som ikke håndteres hverken av FF eller andre browsere.

Eller opprette en iterasjon av FF under et annet navn.

Det egentlige problemet er jo at jeg overhodet har behov for å sende disse meldingene og at man må betale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørtes ut som et dyrt sjekkenettsted :hmm:

Har du prøvd å bruke Google Chrome? Vet at det finnes enkelte nettsider som fungerer dårlig med Firefox. Etterpå vil du iallefall ha svaret på om problemet er relatert til Firefox eller ikke.

Nb: dersom du faktisk betaler 51 kr for hver melding, så virker det som om dette kan være svindel  :ninja:  Ser f.ex at nettstedet kun er 140 dager gammelt + nettstedets opphav er uklart, noe som ikke akkurat er veldig betryggende.

https://www.scamadviser.com/check-website/lokalsexmatch.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...