rofl2 Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 (endret) Jeg har to maskiner i bruk, en stasjonær med Windows XP,og en Lenovo bærbar med Windows 10 Problemet er det samme på begge, og det viser seg i det samme programmet,som hører til noe som heter Lokalsexmatch.com Der kan man lese og poste meldinger, og betale for tjenesten i samme slengen med bankkonto og SMS verifikasjons kode. Nå er jeg kommet i den situasjon at når jeg har skrevet et svar på en melding og vil sende det, så må jeg igjennom en rutine for betaling. men når jeg har gjort det nødvendige og vil finalisere det, så får jeg en melding om at jeg har avbrutt prosessen, og dermed er heller ikke knappen merket SEND rosa,men grå, og viker heller ikke. Så den lar seg altså ikke klikke på. Siste gang jeg prøvde kom jeg også innom noe som har hendt flere ganger før, med melding om at jeg har avbrutt prosessen selv. Jeg har strevet det meste av dagen med dette uten å komme noen vei. Jeg er faktisk i tvil om noen kan gi meg noen løsning på dette. Jeg skal nå prøve på en tredje maskin. ... Etter å ha prøvet på den tredje maskinen har jeg konstatert at det samme problemet opptrer der, og det tyder vel på at det er i den samme betaligsrutinen det skjer, men da må jeg nesten tro at det ligger noe igjen i systemet, men ikkepå min maskin, fra mine forrige forsøk på en annen maskin. Jeg lurer på om jeg ikke skal ta maskinen med til Handelsbanken og prøve der i morgen. Endret 25. juni 2018 av rofl2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Sjekk om siden har support, jeg går ikke inn på den for å si det sånn. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 se mitt svar i den andre posten din. Jeg nettsiden du refererer til bedriver svindel. 1 Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 26. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2018 (endret) se mitt svar i den andre posten din. Jeg nettsiden du refererer til bedriver svindel. Ja, jeg tror det er noe fundamentalt galt med det stedet. Det skulle ikke være mulig å bruke kr. 2693 bare i løpet av en dag for å forsøke å sende meldinger. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg er blitt avbrutt av en melding om at jeg har avbrutt, og aner ikke om noen meldinger overhodet har blitt sendt videre til en adressat. Jeg sjekket min konto i Handelsbanken, og fant der 26 transaksjoner bare i dag på tilsammen kr. 2693. Det er visst på høy tid at denne svindelen blir stanset og de skyldige får seg en velfortjent smekk. Endret 26. juni 2018 av rofl2 Lenke til kommentar
El burro Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Ja, jeg tror det er noe fundamentalt galt med det stedet. Det skulle ikke være mulig å bruke kr. 2693 bare i løpet av en dag for å forsøke å sende meldinger. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg er blitt avbrutt av en melding om at jeg har avbrutt, og aner ikke om noen meldinger overhodet har blitt sendt videre til en adressat. Jeg sjekket min konto i Handelsbanken, og fant der 26 transaksjoner bare i dag på tilsammen kr. 2693. Det er visst på høy tid at denne svindelen blir stanset og de skyldige får seg en velfortjent smekk. Det er ikke noe galt med nettsiden, men heller brukeren. Når du gang på gang sender betalingsinformasjon så bør man på et punkt skjønne at man har blitt svindlet. Det du må gjøre er å sperre kortet ditt med en gang. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Minner meg om Dangfart Tønnessen. 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Er dette en trollekonto? Nei, han har nok logget inn med brukernavn og epost slik som for de fleste andre nettsteder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå