DJViking Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Noen som har en EC-Living fra Electrocompaniet? Jeg kjøpt en fra Komplett billig. Var en Demo og fikk 3000kr avslag. Har lenge hatt lyst på en EC-Living, men prisen har vært ganske avskrekkende. Jeg har kun 1stk. EC-Living Tana SL-1. 1) Strømkontakten sitter veldig dårlig fast. Kommer man litt borti så slår den seg av til man "retter" på den igjen. 2) Lyden er litt svak på lav innstilling. Jeg må ha minst 50% før jeg virkelig skal få noe ut av den. Alt under 30% kan knapt høres av mine ører. Kanskje hvis jeg hadde hatt Stereo ville lyden vært litt høyere? Jeg ville undersøke ettersom dersom dette ikke skal være slikt må jeg jo reklamere enheten til Komplett. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Vet ingenting om disse høyttalerene, men dårlig kontakt i strømkabel høres kjent ut. Det pleier å være kabelen som er problemet. Dette er standard strømkabler, prøv å bytte den. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 25. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2018 Ok. Det kan jeg prøve. Kabelen er akkurat samme som jeg har til mine PCer. Når det gjelder lyden så kan det kanskje ha noe med kilden å gjøre. Når jeg spiller av Nettradio 128kbps er det nesten ikke hørbart på 30%, men når jeg spiller fra Spotify er det mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå