|SeVen| Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har problemer med en ting her. Jeg får ikke binda akkurat det jeg vil i spillet, f.eks får ikke bindet min trottle på joysticken til accelarasjon osv.. får heller ikke binda afterburn osv.. til det du vil. Noen trix å komme med her ? MÅ jeg bruke tast. på dette ? Er jo utrolig irriterende å sitte med en joystic til 800kr og ikke få brukt halvparten av funksjonene. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hvilke stikker er det du har da? Sjekket det offisielle forumet for troubleshooting? Selv fant jeg løsningen på mitt Saitek X45 problem rimelig kjapt der. des,OUT! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Stikka heter Saitek EVo-X eller.no tror jeg Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har problemer med en ting her. Jeg får ikke binda akkurat det jeg vil i spillet, f.eks får ikke bindet min trottle på joysticken til accelarasjon osv.. får heller ikke binda afterburn osv.. til det du vil. Noen trix å komme med her ? MÅ jeg bruke tast. på dette ? Er jo utrolig irriterende å sitte med en joystic til 800kr og ikke få brukt halvparten av funksjonene. En kjip bug med spillet er at hele mappa er satt til "Read Only". Dette gjør det umulig å remappe ting i Options, men ikke for alle. Merkelig. Fix: høyreklikk "Lock On"-mappa, Properties, tick av Read Only, "Apply to all files and subfolders". En annen ting, etterbrenner er ikke en av/på funksjon, den kommer på når throttle-settingen er høy nok. Det er også innebygd en liten dødsone rundt 100% slik at det er lett å fly med max MIL power som flygutta sier (full throttle uten etterbrenner). Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Holder meg i den nåveærende LockOn tråden. Har et lite problem når det gjelder sideroret. Definerer dette til stikka. (kan vri stikka rundt sin egen akse) Får dette til å fungere greit, men det er så mye dødgang i stikka at flyet ikke vil fly rett. Den dødgangen er ikke plagsom i andre spill, f.eks FS 2004. Er det noen som har et forslag til hva jeg burde gjøre? Kan legge til at stikka begynner å bli slitt, men det er så rart at den ikke er slik i andre flyspill. (Microsoft Stikke) Lenke til kommentar
H2H Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har selv hatt lyst på TrackIR helt siden jeg spilte Il-2, og nå fikk jeg plutselig VELDIG lyst på igjen. Jeg støtter han over som spør om du ikke kan lage en liten review/test av TrackIR. Hadde vært utrolig kult om du da hadde laget noen track filer til Forgotten Battles eller noe, og lagt ved slik at folk ser hvor bra det er. Husker jeg så noen tracks fra gamle Il2 hvor det var en fyr som var skikkelig flink til å bruke TrackIR'en sin. Han så lynkjapt fra side til side og siktet også bra med utzoomet view. Nei...Hnnngh... må....kjøpe....snart. kan vist nok også kjøpe IRtracken i norge... litt dyr da men... http://www.pekogklikk.no/ShowVare.HTML?SKU=NPTI1 -*/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå