kefirgut Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Skal registere et domene som jeg har tenkt å ha en privat hjemmeside på. Mulig fremtidig firma. Men alle de store og vellkjente navnene er optatt som .com .net . org og net Da står jeg igjen med .vg .to .cc .nu .ac .cc Hvilken av de høres mest seriøst ut, lyder best, mest seriøst og enklest å huske? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg ville valgt .nu, uten tvil. Nu er faktisk ganske kjent. Tror bla Cartoon Network (eller var det Fox Kids) bruker nu. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva med .us? På http://www.norskweb.net/ kan du skaffe deg et .us for bare 38 kroner! (1 år). Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 .nu eller .cc without a doubt! Egentlig ville jeg valgt etter hva som høres phetest ut etter hva resten av domenenavnet er... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg ville også valgt .nu. De andre endelsene høres så, ehm, ja, "ghetto" ut. Prisen på .nu er en del høyere enn de andre antar jeg, men ser også mer "seriøst" ut. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 synes .nu høres litt tvilsomt ut og jeg Men må man velge så er vel .nu den som er mest brukt og på den måten ligger det mest integritet i det ot: likte julekalenderen til norskweb. Lagt den til lista mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå