Gå til innhold

Chili mobil "fri bruk" og hvordan kjøpe datapakker til 1 GB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på:

- Når jeg allerede har Chili, hvor lang tid tar det å bytte abonnement?

- Gjelder fri bruk også på "nettbrett" med mobilfunksjonalitet? Det er jo bare en stor telefon.

- Hvordan kjøper jeg datapakker til eksisterende abonnement?

svaret hadde du funnet på de 2- 3 andre chili-trådene  som  går her ....ingen problem å dele litt med andre enheter via  mobilen .

Lenke til kommentar

Chilimobil sies har egen app men den er veldig ustabil sies det?

Vet lite hvor lang tid det tar, når de ikke svarer på epost og vanskelig å få tak på telefon sier det litt.

Og er veldig hemlighetfulle de opplyser ikke 50 GB per dag er grunn nok å si opp avtalen.

Lenke til kommentar

svaret hadde du funnet på de 2- 3 andre chili-trådene  som  går her ....ingen problem å dele litt med andre enheter via  mobilen .

Deling med andre enheter har jeg ikke spurt om. Jeg snakker om å ha kun ett telefonabonnement, og det skal være på en stor android-"telefon" som nok kunne klassifiseres som et nettbrett. Den enheten skal jeg da ringe med, så den blir min telefon.

Du svarte ikke på noen av spørsmålene.

Chilimobil sies har egen app men den er veldig ustabil sies det?

De har en min side, men jeg fant ikke noe om å kjøpe datapakker der.

Lenke til kommentar

Og er veldig hemlighetfulle de opplyser ikke 50 GB per dag er grunn nok å si opp avtalen.

50 GB om dagen er når de tar kontakt med kunden for å finne ut hva som skjer. Jeg kan ikke huske å ha lest noe om at de sier opp avtalen ved 50 GB daglig.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på:

- Når jeg allerede har Chili, hvor lang tid tar det å bytte abonnement?

- Gjelder fri bruk også på "nettbrett" med mobilfunksjonalitet? Det er jo bare en stor telefon.

- Hvordan kjøper jeg datapakker til eksisterende abonnement?

Vertfall de 2 siste nettbrett og mobil er nok det samme så det bør ikke være noe problem.

Chilmobil jobber med app hørte jeg på kundesenteret der kommer vel i august antakelig.

Ellers må du nok ringe eller sende epost så bytter de datapakke for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...