Saftis Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Eneste varene jeg har fått ennå er fra en tysk nettbutikk (mandag) via PostNord. Elkjøp har ikke engang sendt noe ennå, ei heller slettet uavhentet click&collect. 1 Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Jeg venter også i spenning på ny TV fra HiFi Klubben som jeg bestilte noen minutter over midnatt på Black Friday. De skriver følgende på websidene sine: Alle ordre som har mottatt sendingbekreftelse av oss og forhåndsmelding hos Bring er sendt fra vårt lager. Bring har litt forinkelse på innscanningen av varer, men oppdaterer sporingen din så raskt som mulig. Jeg sendte de en mail og lurte på de hadde noen mer detaljer da Bring da faktisk har hatt varen liggende til innscanning i en uke, og de svarte følgende: Vi bekrefter at din ordre er sendt fra vårt lager i Danmark og venter på videre behandling hos Bring. Bring jobber på spreng for å behandle din forsendelse. HiFi Klubben har kontakt med de fortløpende for å forsikre seg om at alt går som det skal. Bring har mottatt din ordre fra oss, men de har ikke rukket å scanne den enda. Sporingen blir oppdatert når din ordre er scannet. For å sette det hele i litt kontekst kan vi fortelle at Bring Home Delivery/Curbside har utvidet fra en terminal på 2 000 kvm til 7 000 kvm for å skalere seg riktig i forhold til mengden som kommer etter Black Friday. Allikevel er det fortsatt enorm pågang hos de. Det går fremover, sakte men sikkert. Opplyst leveringstid for din valgte leveringsmetode er 4-10(12 for varer over 35 kg) virkedager og vi har tro på at dette fortsatt er et godt estimat for din forsendelse. Vi ber om din tålmodighet. Det har nå da gått 5-6 virkedager, så forhåpentligvis dukker det opp noe mot begynnelsen-av-slutten-av-midten-av neste uke. Det er skikkelig vondt å vente på noe godt, men jeg skal alltids klare å smøre meg med litt ekstra tålmodighet for dette Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Noen som bestille noe fra hifiklubben på black friday og som har fått varene? Jeg fikk sendingsinfo fra Bring for en uke siden, men det står bare at de har mottatt informasjon om sendingen Bestile hos hifiklubben rett over midnatt på bøack friday. Fikk sms i dag fra Bring om at varen er på vei. Frem til nå har det bare stått at Bring har mottatt varsel om en forsendelse. Men estimert levering er ikke før 07.12. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Ser det er framdrift på forsendelsen nå, så da er det bare til å smøre seg med tålmodighet Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Min forsendelse befinner seg nå på nærmeste sorteringslokasjon, så hvis det hadde vært en vanlig postpakke kunne jeg hentet den på postkontoret i ettermiddag... men siden Bring må kjøre den ut må jeg vente helt til onsdag for å få den (faktisk helt til torsdag da jeg ikke er hjemme på onsdag ). Jeg må si jeg ikke er kjempeimponert over Bring, Black Friday kaos til tross. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Enig i at Bring ikke helt er med på notene. Men på den andre siden så tjener de sikkert like mye penger om det tar 3 dager eller 14 dager (transporten er allerede kjøpt). Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Postnord har i hvert fall steget i anseelse hos meg, fra bunnivået de hadde i fjor etter å ha rotet vekk pakker i ukesvis, til å være den raskeste leverandøren i år. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Ser det er framdrift på forsendelsen nå, så da er det bare til å smøre seg med tålmodighet Fikk hente min pakke fra pick up point i går. Madammen som bestilte hjemlevering har enda ikke fått Vi bestilte samtidig. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Nå har pakken lagt på Bring sin terminal i Oslo i 4 dager, enda ikke blitt videresendt... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Nytt DNB-tilbud på Power 6.-8. desember for dei som ikkje fekk kjøpt noko på BF. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Postnord har i hvert fall steget i anseelse hos meg, fra bunnivået de hadde i fjor etter å ha rotet vekk pakker i ukesvis, til å være den raskeste leverandøren i år.Mens jeg som vanligvis har ok erfaring med postnord måtte vente 8 dager på at en genser skulle komme fra Skien til Oslo Lenke til kommentar
normal123 Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Nytt DNB-tilbud på Power 6.-8. desember for dei som ikkje fekk kjøpt noko på BF. Dette er plutselig mer interessant, hva er beste tilbud nå? AF8 til 23000-20%? Betydelig billigere enn bf vel? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Er vel ingen som er under 22 900,- i dag. Den gjekk ned frå 27 990 i Black Week og ser ut til å ha landa på 22 900. 20% avslag er alltid ein god pris, men ein kan sjølvsagt "risikere" at TV-en får ein endå lågare grunnpris over nyttår, og at eit DNB-tilbod til våren blir endå betre. Det er alltid pengar å spare på å vente, men så kjem det nye apparat og ein går opp eit hakk og så er det same runddans igjen. Det var vel nokon her inne som kjøpte AF8 på forrige 20% i oktober til 22 300. No får du den til 18 400 på Power om du har DNB-kort. Endret 4. desember 2018 av Zeph Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Snart ces 2019 og med tro tradisjon lekker vel Lg igjen sine 2019 oled tvr i mellom jul dagene. Ny Alpha 9 prossesor i 2019 så man før håpe at Lg endelig blir kvitt sine barne sykdommer. Lenke til kommentar
normal123 Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 C8 koster enda 28000, vil den nå særlig under dagens AF8-pris innen februar-20%en? Hva sier historien? Lenke til kommentar
Patek Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Får man noen brukbar 65" til under 10k? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Får man noen brukbar 65" til under 10k? Det spørs hvor godt bilde en vil ha, jeg ville heller gått ned til 55" og opp på bildekvalitet. Her er noen 65" under 10k: https://www.prisjakt.no/product.php?j=4718642,4731162,4815948,4718639,4736066 Endret 4. desember 2018 av Svein M Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Er det noen som vet om dette er kompatibelt med xf9005 65"? Rettere sagt skruene som følger med. https://m.clasohlson.com/no/Exibel-veggfeste-for-TV-32-80"/38-4637 Lenke til kommentar
Patek Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 LG'n jeg har nå er ikke det beste lenger, har fått et par mørke flekker langs kanten som kommer og går litt, skjer også iblant at hele bildet endrer farge/lysstyrke. Den er utenfor reklamasjonstiden (over 5 år gammel), så det er ikke noe å tenke på. Er da på utkikk etter ny TV, har jo 20% på Power i helgen, så leter litt ekstra nå. Er det noen som har gode tips til TV på 55"+ for under 10k? OLED utgår nok denne gang med tanke på prisklasse, direct led er vel drømmen, men er kanskje rett utenfor prisklassen min? 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 55" tver med HDR+ opp til 12000kr Prisjakt: https://www.prisjakt.no/category.php?m=s336795499 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå