samco Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Du kan få en 2016 modell OLED for 9k på finn, det er billigste. Ikke alle gidder å bruke 9k for en brukt 2 år gammel tv heller uten garanti... OLED har dessuten problemer med burn in-så funker ikke ideelt for de som bruker primært en konsoll eller pc plugget inn hele tiden. Har spilt på oled tvr siden 2013 med 0 burn in erfaring teller med hvordan man bruker et produkt. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Edit ... ang You tube spm nei har ikke hatt tid skal se på det en kveld.. Red sparrow atm fra fra Apple 4K. Hold oss oppdaterte da. Vi venter i spenning! Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 (endret) Ting er ikke alltid sort-hvit vet du. Det finnes ingen TV i dag som har alt, og som ikke har noen svake sider. Dessuten nevn meg en 75+ tommer OLED TV da som ikke koster 90K eller mer...det finnes ikke. Men du får den størrelsen i LCD. 55" som du har gir ikke helt den samme kino følelsen...Enkelt ... selv om ting er i sort og hvitt.. Synes å se en 77 tommer oled til under 90 000 men det finnes da ikke Gjesp .... tips Prisjakt.no tar bare et par sekunder og med litt fokus kommer man langt. Endret 12. november 2018 av samco Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Helt enig. Veldig lurt å søke på nett før man uttaler seg!http://bfy.tw/KpMn 4 Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 (endret) Hold oss oppdaterte da. Vi venter i spenning!Sorry brukte kvelden på å spille igjennom etter Main story prologen på Red Dead 2... You tube er ikke helt prioritert men muligens i morgen kveld. Og etter oled tv ekspertene hær som ikke har eid en oled tv skulle jeg helt sikkert ha hatt burn in med statiske ringen rundt kartet på spillet men må desverre medele at jeg har 0 burn in Beklager så meget. Utrolig hvor greit det er med hands on erfaring mot teorier. Følger liksom mine egne tips fra oled burn in tråden som har virket i nesten 6 år. Endret 12. november 2018 av samco Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Trodde man fikk burn inn etter 20 min jeg som du tidligere har skrevet... 2 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Synes å se en 77 tommer oled til under 90 000 men det finnes da ikke Gjesp .... tips Prisjakt.no tar bare et par sekunder og med litt fokus kommer man langt. Jeg brukte bare Prisguiden.no da jeg skrev min post. Skjønner nå hvilken stor feil det var... Endret 13. november 2018 av Betroz 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Gjesp .... tips Prisjakt.no tar bare et par sekunder og med litt fokus kommer man langt. Forresten hva godt kan komme ut av en slik kommentar Samco? Får du et kikk av det? 9 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Gjesp .... tips Prisjakt.no tar bare et par sekunder og med litt fokus kommer man langt. ...men ikke langt nok til å forstå at Apple TV ikke støtter 4K fra YouTube? 5 Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Forresten hva godt kan komme ut av en slik kommentar Samco? Får du et kikk av det?Mere å sjekke litt priser før man skriver enkelt å finne en over 75» oled tv til under 90000.... Bra pris på G7 77 Oleden har eid en 65 G6 selv herlig design med null plastik bygge kvalitet som desverre har blitt en trend. Endret 13. november 2018 av samco Lenke til kommentar
deleder Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Mere å sjekke litt priser før man skriver enkelt å finne en over 75» oled tv til under 90000.... Bra pris på G7 77 Oleden har eid en 65 G6 selv herlig design med null plastik bygge kvalitet som desverre har blitt en trend. Ble det noe Youtube i dag, eller fant du på noe annet? 6 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Mere å sjekke litt priser før man skriver enkelt å finne en over 75» oled tv til under 90000.... Bra pris på G7 77 Oleden har eid en 65 G6 selv herlig design med null plastik bygge kvalitet som desverre har blitt en trend. Du er akkurat som de som mener man ikke er "ekte gamer" før man har grafikkort til 13000. 1 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Jeg leter etter en streaming-device som kan gi meg sylskarpt 4k-bilde og nydelig HDR fra YouTube, noen anbefalinger? Har peiling på OLED og et skarpt øye, så merker lett forskjellen på bra og dårlig! 4 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Jeg leter etter en streaming-device som kan gi meg sylskarpt 4k-bilde og nydelig HDR fra YouTube, noen anbefalinger? Har peiling på OLED og et skarpt øye, så merker lett forskjellen på bra og dårlig! Ryktes at Apple tv 4k er rette produktet for deg. 7 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Jeg leter etter en streaming-device som kan gi meg sylskarpt 4k-bilde og nydelig HDR fra YouTube, noen anbefalinger? Har peiling på OLED og et skarpt øye, så merker lett forskjellen på bra og dårlig! Kan bare anbefale deg å høre med samco Ryktes at Apple tv 4k er rette produktet for deg. 6 Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Ble det noe Youtube i dag, eller fant du på noe annet? Sorry bruker lite tid på You tube men here You go siden du har litt problemer å stole på folk 1080p You tube video fra Apple 4K tv .. . Gjesp .... håper det fyller ditt tomrom i livet. Eneste jeg aldri har testa er hybrid log gamma hdr med Apple 4K tv finnes en vid på You tube. Endret 15. november 2018 av samco Lenke til kommentar
T.A298 Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Noen rykter om neste års OLED TVer? Håper Sony kommer med en "ny" AF8, dvs en AF9 bare med foten til AF8. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Sorry bruker lite tid på You tube men here You go siden du har litt problemer å stole på folk 1080p You tube video fra Apple 4K tv .. .BED08890-4B76-453A-8BF1-63419CA0FAC7.png Gjesp .... håper det fyller ditt tomrom i livet. Eneste jeg aldri har testa er hybrid log gamma hdr med Apple 4K tv finnes en vid på You tube. Streame på oled 4k tv... Eneste som er mulig å se er jo 4k blu ray. Alt annet er jo bare dritt. Men det vet du vel? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Sorry bruker lite tid på You tube men here You go siden du har litt problemer å stole på folk 1080p You tube video fra Apple 4K tv .. . BED08890-4B76-453A-8BF1-63419CA0FAC7.png Gjesp .... håper det fyller ditt tomrom i livet. Eneste jeg aldri har testa er hybrid log gamma hdr med Apple 4K tv finnes en vid på You tube. Nei, nå har du satt innstillingene på Apple TV til 1080p. Du misforstår. La Apple TV stå i 4K, og sett på en gammel video på YouTube og prøv igjen. 3 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 "Misforstår" tror jeg er å legge godviljen til, vi har å gjøre med en identitetskrise som forsøkes unngått med alle midler her 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå