Mala Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Aha, ja heiv den inn på prisvarsling i går, så fikk notis i dag tidlig. Men ser jo at input-lag messig gjør jo TV uaktuell til mitt bruk. Endret 28. oktober 2018 av Mala Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat testet den gangen 5 år siden... Så du vil anbefale å kjøpe en 5 år gammel plasma i 2018? Minner meg litt om en diskusjon på Avforum der en anbefalte Kuro. Stakkars fyr han ble skikkelig rævkjørt kan man trygd si. Har hatt tre stk plasma tv selv den siste Kuro. Bra bilde den gang men idag milevis unna Oled er bare tøys å diskutere.. Og tv er mye mer en sortnivå lys feks er like viktig og da blir det bare komisk å snakke plasma for der er den elendig. Får man en VT60 til en fornuftig pris, så ja. Om ikke annet, som en vente pølse. Hadde jeg visst det jeg vet i dag, så hadde jeg beholdt min VT30 plasma i ~2 år til. 2 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Samsung Q7 er jo en helt annen TV. Mer mellomklasse. Har ikke baklys. Kan godt hende den er bra nok, men i en helt annen liga enn OLED. Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Lg 8k Oled tv kommer i 2019 .... herlig https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=154081361 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Sett ned prisen på Sony Af9 ! Sony kan ikke fortsette sånn når LG C8 koster 15000,- Hvordan skal de få solgt noe som helst. Så mye bedre bilde er det virkelig ikke. Endret 29. oktober 2018 av Centy88 Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Sett ned prisen på Sony Af9 ! Sony kan ikke fortsette sånn når LG C8 koster 15000,- Hvordan skal de få solgt noe som helst. Så mye bedre bilde er det virkelig ikke. Bare vent AF9 will gå ned naturlig muligens mot BF i November fantastisk tv. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 AF9 er under vurdering, om prisen går noe ned ja. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 AF9 er under vurdering, om prisen går noe ned ja. Ikke et dumt valg, har en kjenning som får sin kalibrert 9 november. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Hvilken tv til 5-7k anses for å være det beste på markedet nå? Har lydplanke (Sonos Beam), så lyd er ikke så viktig. Fristes derfor av denne: http://www.lydogbilde.no/test/tv/tcl-55dp660 Tanker? Bør jeg heller bare vente til Black Friday? Edit: Vil ha 55tommer. Endret 29. oktober 2018 av Schweigaard Lenke til kommentar
deleder Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Hvilken tv til 5-7k anses for å være det beste på markedet nå? Har lydplanke (Sonos Beam), så lyd er ikke så viktig. Fristes derfor av denne: http://www.lydogbilde.no/test/tv/tcl-55dp660 Tanker? Bør jeg heller bare vente til Black Friday? Edit: Vil ha 55tommer. Hva skal du bruke TV-en til? Blu-ray? 4k? HDR? Netflix? Er den i en lys stue? Mørkt rom? Sport? Film? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Hva skal du bruke TV-en til? Blu-ray? 4k? HDR? Netflix? Er den i en lys stue? Mørkt rom? Sport? Film? Litt lys stue på dagtid, men skal få bedre gardiner. Brukes til smart-tv (film og serie). Litt Switch også, men det blir sekundært. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Fant ingen særlig gode og lyssterke TV-er til den prisen. Du kan få Samsung NU 7005-serie, men den er ikke særlig lyssterk, og ikke spesielt bra, men kan godt hende det holder i massevis. Følg med fremover. Kan du vente til Black Friday finner du garantert noe da. Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Da har Samsung endeliiiig spilled the beans på deres oled tv planer.... https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1540896094 Herlig .... Oled med Quantum dot filter for nøyere nits lystyrke og større farve volum noe som Lg chem paneler sliter med på hdr.... Endret 30. oktober 2018 av samco Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Håper de blir priset konkurransedyktig. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Håper de blir priset konkurransedyktig. Det er Samsung, så hvis de ikke gjør det selv vil elektrokjedene sørge for det. Jeg tror dette kommer til å bli veldig bra, og vil gi LG Display skikkelig konkurranse. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Interessant. Kanskje det gamle apparatet mitt skal bli ståande litt lengre og sjå kva som dukkar opp neste år. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Var det ikke slik at Samsung skulle satse 100% på QLED da? Er jo snakk om denne Micro-LED teknologien også, som skulle bli en direkte konkurent til OLED. Min Q9FN er langt fra perfekt, den har sine svakheter, men fy å deilig det er å ikke tenke på innbrenning i det hele tatt! Kan fint bruke den som en PC skjerm, noe jeg ikke turte ordentlig med min LG C8 som jeg sendte tilbake. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Tekstproduksjon i andre halvdel av 2019, så tipper det er en god stund til disse ev. kommer på markedet til en god pris. Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Pris er subjektivt for kjøperen... spennende med nye oled paneler for Lg paneler har vært n pain siden dag en. Lenke til kommentar
Mofa$a Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Noen her med erfaring av Philips 873? Er menyene virkelig så elendig som det kommer frem enkelte steder eller er det fikset med en softwareoppdatering? Den TV'en frister men jeg får helt fnatt av menyer som går tregt, tenker da hovedsaklig på å starte Netflix, Youtube, Chromecast osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå