samco Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Kan du fortelle litt mer om hvilken tv du fikk 20k i avslag på og når? Og ikke minst, hvorfor og hvordan? Hva legger du i å være "litt fiffig"? Jeg spør fordi jeg synes det du skriver her høres ut som løgn og fjas, men syns du fortjener å forklare deg... Lg G6 65 oled tv som jeg har skrevet noen ganger .... litt fokus takk Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Takker for innspillene! Da har jeg handlet en 55 tommer AF8 på dette tilbudet, og pensjonerer dermed min 50-tommer plasma Pioneer PDP-5080XA fra 2008, med oppløsning 1365 x 768 i 720p (!) Tross alder og oppløsning så har jeg vært utrolig fornøyd med denne plasma-tv'en, den var til og med testvinner i sin tid :-) https://www.vg.no/forbruker/teknologi/i/poa9W/46-og-50-tommere-store-opplevelser Nå blir det spennende å gå inn i en mer moderne tidsalder. Og jeg har jo til og med gjort et fornuftig kjøp... Kurant AF8 er en knall sexy tv med sub utgang noe ikke AF9 har desverre .... 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Lg G6 65 oled tv som jeg har skrevet noen ganger .... litt fokus takkDu har ca. 37 millioner innlegg i denne tråden, så jeg velger å være litt "ufokusert" å heller spørre deg en extra gang, i stedet for å tråle gjennom alt på nytt... 9 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Elkjøp har frem til 10.oktober tilbud på AF8. 50% hvis du kjøper/forhåndsbestiller Sony Xperia XZ3. Da får du nevnte TV'en til 8040 denne uken. Kjøper du mobilen uten abonnement kan du jo selge den videre vil jeg tro. https://www.elkjop.no/cms/sony-xperia-xz3/sony-xperia-xz3-grensene-flyttes/ Jeg ser at de faktisk trekker fra 9950 kr i kassa og at man dermed betaler 8040 kr for TV, men i følge tilbudsteksten er det 9950 kr fradrag på laveste pris hos prisjakt.no 10.09.2018, som var 19990 kr, dvs. pris man skal betale for TV i følge tilbudsteksten er 19990-9950 = 10040. Løp og kjøp før de korrigerer feilen *9950,- av på Sony OLED TV* *Forhåndsbestill nye Sony Xperia XZ3 og få kr 9950,- avslag(*) på Sony Bravia KD55AF8BAE OLED TV eller Sony Bravia KD65AF8BAE OLED TV. Tilbudet gjelder deg som forhåndsbestiller din nye XZ3 telefon på elkjop.no eller i et av våre Elkjøp-varehus innen 12 oktober (eller så langt lageret rekker.) Legg telefonen i handlevognen sammen med TV-en så trekkes rabatten automatisk fra. (i fohold til laveste pris på prisjakt 10.9)[/size] Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Kurant AF8 er en knall sexy tv med sub utgang noe ikke AF9 har desverre .... Hva i all verden skal man med subutgang på en TV? Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Hva i all verden skal man med subutgang på en TV? Mere hva skal man med en tv ute en sub out .... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Mere hva skal man med en tv ute en sub out .... Hva skal man med tv uten et skikkelig lydanlegg 2 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Det er ting jeg aldri har skjønt. Folk kjøper TVer til flere titalls tusen, med skarpt nok bilde til å telle fregner på en flue. Men så går de å kjøper en lydplanke eller bruker TVens høyttalere... Det er meg ett mysterium. HDR10, Dolby Vision et al er slenges rundt som noe man bare må ha! Men Dolby Digital er tydeligvis nok til lyd. Skjønner ingenting jeg. Endret 1. oktober 2018 av Gromle 3 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 Det er ting jeg aldri har skjønt. Folk kjøper TVer til flere titalls tusen, med skarpt nok bilde til å telle fregner på en flue. Men så går de å kjøper en lydplanke eller bruker TVens høyttalere... Det er meg ett mysterium. HDR10, Dolby Vision et al er slenges rundt som noe man bare må ha! Men Dolby Digital er tydeligvis nok til lyd. Skjønner ingenting jeg. Er nok mange grunner til det, men noen få kan ramses opp slik: Plassforhold. Skal en ha surround, bør en ha 5 høyttalere og subwoofer. Med Dolby Atmos, enda flere. En skal ha plass til dette, i tillegg til kablene som må trekkes. Velger en trådløst, må hver høyttaler ha egen strømkontakt, så det er ikke nødvendigvis mye bedre. Lokale. Svært mange bor i leiligheter, blokker, rekkehus etc. Da er det veldig ofte uaktuelt å ha en 12-tommers 500W subwoofer som dundrer gjennom veggene. Estetikk. Mange (spesielt damer) synes at høyttalere skjemmer ut en stueløsning. Skal en ha spesifikke designhøyttalere, må en muligens gå på kompromiss av lyd, eller selge ene lungen sin. Selv har jeg et håp om å få til et ordentlig Dolby Atmos-anlegg en gang i fremtiden, men har per nå bare lydplanke med tilhørende sub. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Det er ting jeg aldri har skjønt. Folk kjøper TVer til flere titalls tusen, med skarpt nok bilde til å telle fregner på en flue. Men så går de å kjøper en lydplanke eller bruker TVens høyttalere... Det er meg ett mysterium. HDR10, Dolby Vision et al er slenges rundt som noe man bare må ha! Men Dolby Digital er tydeligvis nok til lyd. Skjønner ingenting jeg. La 9000,- i et lydsystem med lydplanke faktisk god lyd men solgte det og kjøpt inn et skikkelig anlegg. Siste jeg manglet var subben gikk for en 10 tommer . Består nå av to gulvhøytalleer , Center, to bak, to i taket for atmos effekt og subb helt rått. Koster jo vel så mye som tv men er klart verdt det Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Så det kjøpet der, gitt at man får solgt telefonen til 6k+, blir mest sannsynlig bedre enn Black Friday-tilbudene? Hadde egentlig tenkt å vente, men virker som et veldig bra tilbud. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 Jeg tror ikke Black Friday-tilbudene vil toppe det nei. For å skvise siste ut av sitronen, kan en jo også knytte opp et mobilabbonement og få en del rabatt på det. Telenor blant annet tilbyr jo store abonnementpakker uten binding. De kan en nok få en del rabatt på, tipper jeg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Er det noen måter å returnere telefonen på da, eller må man kun satse på å selge den uåpnet på bruktmarkedet? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Er det noen måter å returnere telefonen på da, eller må man kun satse på å selge den uåpnet på bruktmarkedet? Dette er en avtale mellom Elkjøp og Sony regner med det er betingelser rundt dette da man kjøper det til en pakkepris.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Dette er en avtale mellom Elkjøp og Sony regner med det er betingelser rundt dette da man kjøper det til en pakkepris.. Joda. Bare lurer på hva som skjer om jeg møter opp en uke senere og prøver å få pengene tilbake for telefonen. Blir jeg stoppet eller er det en sjanse for at det går igjennom? Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 Da blir en stoppet. Billaget lages samlet. Ved så store pakkerabatter, vil en alltid skrive ved en kickback-kode for kampanjen, som gjør det tydelig for alle og enhver som jobber der at dette er et kombinert kjøp, og kan kun heves som det. 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Jeg ser at de faktisk trekker fra 9950 kr i kassa og at man dermed betaler 8040 kr for TV, men i følge tilbudsteksten er det 9950 kr fradrag på laveste pris hos prisjakt.no 10.09.2018, som var 19990 kr, dvs. pris man skal betale for TV i følge tilbudsteksten er 19990-9950 = 10040. Løp og kjøp før de korrigerer feilen Hade bara denna TV varit brukbar till konsoller så hade den varit perfekt. I allt annat än 4k spel så ligger input lag på upp till 100ms på det värsta. Spinnvillt pris om man i tillägg säljer telefon till kanske 6000. Speciellt på 65". Hellt villd pris. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Hade bara denna TV varit brukbar till konsoller så hade den varit perfekt. I allt annat än 4k spel så ligger input lag på upp till 100ms på det värsta. Spinnvillt pris om man i tillägg säljer telefon till kanske 6000. Speciellt på 65". Hellt villd pris. Null problem å spille på ... har nettop klart shenmue 2 siste QTE og det er spilt sekund reaksjon på en A1. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Null problem å spille på ... har nettop klart shenmue 2 siste QTE og det er spilt sekund reaksjon på en A1. Sorry, men efter att ha läst dina kommentarer här så betyder det du säger i denna tråd väldigt lite för min del. No offence. Endret 2. oktober 2018 av mackanz 9 Lenke til kommentar
normal123 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Noen som har erfaring med å bruke AF8 (eller A1) stående på tvbenk med lydplanke foran? Kommer den i veien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå