barezell Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Ja 30K for LG OLED65C8 er bedre enn full pris som var 46K kroner!! Sparte fort 16K der... Hva gjør folk som ikke sjekker priser på nettet da? Er jo ikke snakk om små summer heller på slike TV'er! Så er det ganske tydelig at det lønner seg aldri å kjøpe ny TV rett etter lansering. Bare pass på å følg med gjennom dine 50-60? dager. Nå har det startet. Tipper den faller enda mer fremover. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Hva gjør folk som ikke sjekker priser på nettet da? Er jo ikke snakk om små summer heller på slike TV'er! Så er det ganske tydelig at det lønner seg aldri å kjøpe ny TV rett etter lansering. Vanlige folk kjøper TV-en, tar den med seg hjem, pakker opp, og tenker ikke videre på noe før eventuelle problemer med produktet viser seg. 3 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Bare pass på å følg med gjennom dine 50-60? dager. Nå har det startet. Tipper den faller enda mer fremover. De late/pragmatiske av oss bare legger inn prisvarsel på Prisjakt.no, for å slippe å måtte følge med selv. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 De late/pragmatiske av oss bare legger inn prisvarsel på Prisjakt.no, for å slippe å måtte følge med selv. Da var det gjort Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Hvor billig kan man få en 65" 4K HDR TV som fortsatt leverer bra bilde? Klarer å vente til Black Friday om nødvendig og kan gå ned til 55".Har en Sony Bravia KDL-48W605B som jeg gjerne vil oppgradere fra. Vil ikke bruke penger på en 65" med alt det som gir dårligere bilde enn det jeg har nå liksom. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 De late/pragmatiske av oss bare legger inn prisvarsel på Prisjakt.no, for å slippe å måtte følge med selv. Du er 1 stk rutinert saftis! Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Takk til dere alle for tips! Kontaktet Elkjøp og får 3000 kr tilbakebetalt innen noen dager! Ny pris på TV blir da 29990,- kr Glimrende! Grattis! ?? 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) "Nye" Panasonic EX780 75-tommeren som henger oppe i dagligstua. Ble så jævlig nedtur å komme ned i kjellerstua hvor jeg har Atmos-anlegget,å se på en 55" B7, selv om jeg synes bildet er bedre på oled'en. Det er ikke alltid det gjelder at størrelsen ikke er viktigst Endret 27. september 2018 av Teodor1979 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) "Nye" Panasonic EX780 75-tommeren som henger oppe i dagligstua. Ble så jævlig nedtur å komme ned i kjellerstua hvor jeg har Atmos-anlegget,å se på en 55" B7, selv om jeg synes bildet er bedre på oled'en. Det er ikke alltid det gjelder at størrelsen ikke er viktigst Hadde veldig lyst på en 75" selv, men den til LG er bare for dyr. Skulle jeg valgt en 75" i dag, så måtte det vært Samsung Q9F, som jeg også lurte på å kjøpe. Endret 27. september 2018 av Betroz Lenke til kommentar
deleder Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Antar du sender meg en slant Betroz :-). Selv tenkte jeg å vurdere C8 når Power kjører 20%-kampanje. Vil ha prisen ned mot 20k Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Både Elkjøp og Power kjører samme tilbud nå sikkert sponset av LG i en kort periode. 20,000 tror jeg neppe man ser i 2018... Å spekulere om prisen faller med et par tusenlapper i en kjøpsgarantiperiode på 50/60 dager kaller jeg bare smålig og dårlig holdning slik bør man ikke en gang tenke.. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Både Elkjøp og Power kjører samme tilbud nå sikkert sponset av LG i en kort periode. 20,000 tror jeg neppe man ser i 2018... Å spekulere om prisen faller med et par tusenlapper i en kjøpsgarantiperiode på 50/60 dager kaller jeg bare smålig og dårlig holdning slik bør man ikke en gang tenke.. Jeg gidder heller ikke kontakte dem hvis den bare dropper litt, men går den ned til 25K så blir det noe annet. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Jeg gidder heller ikke kontakte dem hvis den bare dropper litt, men går den ned til 25K så blir det noe annet. Uansett dårlig holdning, du utnytter et system som skal gi garanti og trygghet for kunder for å få penger tilbake. Jeg er ikke bygd sånn tror ikke de fleste er det heller.. Jeg vet Komplett og Elkjøp fører en god oversikt over de som utnytter systemet slik og blir uønsket som kunde etter hvert. Har du kjøpt fra Elkjøp så må du betale returen selv ca 1000,- og tv/innpakking med innhold skal være hundre prosent. Lenke til kommentar
normal123 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Antar du sender meg en slant Betroz :-). Selv tenkte jeg å vurdere C8 når Power kjører 20%-kampanje. Vil ha prisen ned mot 20k Er det forutsigbart når DNB/Power sine 20%-kampanjer kommer? Siden de bytta navn til Power kan det se ut som en gang i hver "partallsmåned", med unntak av april i år. Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Uansett dårlig holdning, du utnytter et system som skal gi garanti og trygghet for kunder for å få penger tilbake. Jeg er ikke bygd sånn tror ikke de fleste er det heller.. Jeg vet Komplett og Elkjøp fører en god oversikt over de som utnytter systemet slik og blir uønsket som kunde etter hvert. Har du kjøpt fra Elkjøp så må du betale returen selv ca 1000,- og tv/innpakking med innhold skal være hundre prosent. Er det ikke dette som er prisgaranti da? At man skal være sikret laveste pris hos dette firmaet innen tiden de setter, eller også mulighet for å levere tilbake om man ikke er fornøyd? Det er jo ikke å utnytte et system, det er å benytte seg av tilbudet/garantien som blir gitt en. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Tror du at de har den ordningen for å være grei? Nei det er fordi de tjener penger på det. De har prismatching fordi de ser at i lengden så tjener de mer på det. Selv når de må tilbakebetale flere tusenlapper av og til. Ingen utnytting av systemet. Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Tipper vi ser C8 65 ned i 20 000 klassen slikt C7 65 er nå. Allerede en gammel tv kun 3 måneder til ces og hvilke forbedringer 2019 paneler vil gi. Tror jeg ville ha ventet med å bruke 30k så seint i året. Endret 27. september 2018 av samco Lenke til kommentar
AlbertoC Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Uansett dårlig holdning, du utnytter et system som skal gi garanti og trygghet for kunder for å få penger tilbake. Jeg er ikke bygd sånn tror ikke de fleste er det heller.. Jeg vet Komplett og Elkjøp fører en god oversikt over de som utnytter systemet slik og blir uønsket som kunde etter hvert. Har du kjøpt fra Elkjøp så må du betale returen selv ca 1000,- og tv/innpakking med innhold skal være hundre prosent. Tidligere med 30d returrett/åpent kjøp var det kanskje å utnytte et system, men når man har 50d med prisløfte eller 60d prismatch er det noe butikkene tilbyr, og da ikke snakk om å utnytte noe som helst. Er vel bare sløve kunder som ikke utnytter rettighetene. Det kan jo være grunnen til man valgte å handle i nettopp den butikken også. Er jo veldig greit å ikke måtte vente til Black Friday eller nyttårssalg om det er et produkt man vet man skal ha. Selvfølgelig helt annerledes om man utnytter åpent kjøp, men det er vel tydelig uttrykt at det ikke gjelder vel gjentatt missbruk Endret 27. september 2018 av AlbertoC Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Har spart flere 1000 gjennom årene med nett butikker med helga tilbud som Elkjøp pris matcher. Bare å følg med. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Uansett dårlig holdning, du utnytter et system som skal gi garanti og trygghet for kunder for å få penger tilbake. Jeg er ikke bygd sånn tror ikke de fleste er det heller.. Jeg vet Komplett og Elkjøp fører en god oversikt over de som utnytter systemet slik og blir uønsket som kunde etter hvert. Har du kjøpt fra Elkjøp så må du betale returen selv ca 1000,- og tv/innpakking med innhold skal være hundre prosent. haha, dette må være det rareste jeg har lest. Som CammiZ skriver, dette er Elkjøp og evt andre sin prisgaranti. Du skal være trygg når du handler hos de. finner du produktet billigere andre steder innen retur perioden får du mellomlegget dekket. Dette er kjempe bra kundebehandling og burde absolutt brukes av oss som kunder. At du klarer å få dette til å være dårlig av oss forbrukere å ta i bruk garantier butikker gir burde du nesten fått en premie for Fra Elkjøp sin egen side "Vi etterstreber å alltid være billigst. Lykkes vi ikke, så matcher vi prisen til norske konkurrenter. Hos oss skal du være trygg på at du får verdi for pengene og alltid lave priser. Vi i Elkjøp har utviklet et prisløfte hvor vi matcher prisen til norske konkurrenter om vi skulle feile i vår jobb mot å ha markedets laveste priser. For å vise hvor viktig dette er for oss har vi valgt at dette gjelder opptil 50 dager etter du har handlet. Finner du varen billigere i den perioden, betaler vi deg tilbake differansen." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå