Gå til innhold

TV og lydplanker - Kjøpsguiden 2021 (Vår)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger ikke oppdatere noe som er så bra men det er oppdatert to ganger på de syv mnd jeg har hatt tv så skjønner ikke helt hva du snakker om? Tror du nettleseren er bedre i Android tro om igjen i tillegg har det sirup fart og henger seg stadig.. Har ny Sony tv på soverommet er grøss hver gang og gå fra Web Os til Android.. Kan jo løses med Crome T eller Apple tv hvis man gidder.

Ta en runde med å justere litt på Android på tven din:

https://www.tomsguide.com/us/sony-tv-settings-guide,review-5605-11.html

Fjerne apper du ikke trenger, fjerne animasjoner og fjerne rekommendations! Gjør du dette blir Android lynrask og 100% feilfri. Ihvertfall hos meg - lykke til  :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

LCD og Oled har litt forskjellig bevegelser. Oled pixlene er instant på og av mens LCD har litt etterslipp.

Ingen 24hz judder på Q9 men panelet er tregere en en oled.

Hmm jeg får nesten bare teste selv. Hadde bare ikke Pioneer sitt Kuro team slutta å lage TV den gangen...

Lenke til kommentar

Jaja. Da er det vel bare for Betroz å avbestille eller evt prøve seg på Elkjøps prisgaranti. Snakk om dårlig timing!

Ja litt dårlig timing, men tror ikke jeg gidder å avbestille min fordet for å spare 3000 kr. Jeg har allerede bestilt levering og bæring fra Elkjøp, og de pengene får jeg ikke tilbake. Dessuten skal jeg bestille fra Komplett, så får jeg jo ikke TV fra dem før mandag kanskje. Hadde det vært snakk om mer penger, så hadde jeg bytta så klart.

Edit: Hmmm prisgaranti?

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Ja litt dårlig timing, men tror ikke jeg gidder å avbestille min fordet for å spare 3000 kr. Jeg har allerede bestilt levering og bæring fra Elkjøp, og de pengene får jeg ikke tilbake. Dessuten skal jeg bestille fra Komplett, så får jeg jo ikke TV fra dem før mandag kanskje. Hadde det vært snakk om mer penger, så hadde jeg bytta så klart.

Edit: Hmmm prisgaranti?

Du får hele beløpet tilbake inkl levering og bæring.  Levering og inn bæring får man dessuten gratis hvis man bare spør hos Elkjøp så vet du det til neste handel. 

Lenke til kommentar

Jaja. Da er det vel bare for Betroz å avbestille eller evt prøve seg på Elkjøps prisgaranti. Snakk om dårlig timing!

Du får hele beløpet tilbake inkl levering og bæring.  Levering og inn bæring får man dessuten gratis hvis man bare spør hos Elkjøp så vet du det til neste handel. 

Takk til dere alle for tips! Kontaktet Elkjøp og får 3000 kr tilbakebetalt innen noen dager! Ny pris på TV blir da 29990,- kr :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

haha, det er jo ikke noe automatikk i at man får det gratis bare man spør? Om selgeren har grei fortjeneste på bilaget så går de nok med på det for å sikre salget men har vanskelig å se for meg at de gir deg gratis kjøring på f.eks en kampanje tv.

Prisgarantien matcher vel egentlig ikke dagstilbud slik som komplett kjører her, men godt mulig de er villig til å matche for å slippe få en b-vare.

edit: godt det ordnet seg og grattis med ny tv:)

Lenke til kommentar

haha, det er jo ikke noe automatikk i at man får det gratis bare man spør? Om selgeren har grei fortjeneste på bilaget så går de nok med på det for å sikre salget men har vanskelig å se for meg at de gir deg gratis kjøring på f.eks en kampanje tv.

Prisgarantien matcher vel egentlig ikke dagstilbud slik som komplett kjører her, men godt mulig de er villig til å matche for å slippe få en b-vare.

edit: godt det ordnet seg og grattis med ny tv:)

Jeg har kjøpt to tv fra Elkjøp de siste seks mnd begge på kampanje og begge fikk jeg gratis frakt og inn bæring. Må jo være litt smart da og spille usikker men kjøper hvis man får fraktkostnader gratis. Jeg har ikke hatt noe problem med det, begge gangene sa de bare det får vi til. 

Lenke til kommentar

Ja 30K for LG OLED65C8 er bedre enn full pris som var 46K kroner!! Sparte fort 16K der... Hva gjør folk som ikke sjekker priser på nettet da? Er jo ikke snakk om små summer heller på slike TV'er! Så er det ganske tydelig at det lønner seg aldri å kjøpe ny TV rett etter lansering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...