Niram Skrevet 5. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2021 Nimrad skrev (12 minutter siden): Fastmontert kabel? Hva slags TV er det du har kjøpt? Lg oled 65 Sitter montert i TVen. Lenke til kommentar
Kpg Skrevet 5. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2021 Har noen tips til en grei tv mellom 75-85tommer i budsjettklasse(<20000,-)? 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2021 Kpg skrev (1 time siden): Har noen tips til en grei tv mellom 75-85tommer i budsjettklasse(<20000,-)? https://www.netonnet.no/art/tv/70-storre/lg-oled77a1/1021972.16255 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) 23 hours ago, Niram said: Lg oled 65 Sitter montert i TVen. https://www.avforums.com/threads/hack-your-lg-power-cable.2045939/ Endret 6. desember 2021 av kjetilkl Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 6. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2021 LG har gått over til fastmontert kabel de siste par årene. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2021 Må finne en smart løsning, evt lodde den. Hmm.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2021 MrMarbles skrev (29 minutter siden): LG har gått over til fastmontert kabel de siste par årene. Utrolig irriterende i grunn. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 7. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2021 Mala skrev (15 timer siden): Utrolig irriterende i grunn. Agreed. Har hatt B6 og C7, og der var kabelen vanlig 2-prong strøm kabel som utrolig mye elektronikk bruker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) De kunne i det minste sentrert ledningen uttaket på Tv noe. For om man vil gjøre litt stas på det og trekke den langs kabelgaten i TV-sokkelen så sitter man ikke igjen med lange kabelstykket Eller for dere som har den på veggen blir det vel også rimelig trått ganske kjapt. Endret 7. desember 2021 av Mala Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg har den på veggen i hva jeg vil si er normal høyde. I tillegg har jeg lagt opp rør i veggen som er midt bak TV. Så ja, skikkelig teit å ha det på siden Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 7. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2021 Du får investere i en "skjøteledning" desverre 😕 hos meg gikk det akkurat med strømledningen, så har sagt klart ifra til 1,5åringen her hjemme at den er "farlig" å røre 😛 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2021 Fikk svar fra LG nå, spurte ang garanti: Takk for at du kontaktet LG Electronics. Vi vil være takknemlig om du kunne vie ti sekunder til å bedømme min service til deg i bunnen av denne mailen. Leit å høre at du opplever problemer. Det vil dessverre bryte med garantien pga inngrep. Vi kan ikke nekte deg å gjøre dette, men om du skulle oppleve noen problemer i fremtiden å det oppdages at produktet har blitt endret vil det påvirke garanti og reklamasjonsrett. Håper dette var til hjelp, om du har flere spørsmål er du velkommen til å kontakte oss igjen. Med Vennlig hilsen/Kind Regards, LG Support Norden Kan ikke si meg superfornøyd akkurat.. Jeg kan ikke bruke skjøteledning heller siden det er lagt opp et rør i veggen til nettopp ledninger, og det skal godt gjøres å få plass til det på toppen av alt Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2021 Niram skrev (28 minutter siden): Kan ikke si meg superfornøyd akkurat.. Jeg kan ikke bruke skjøteledning heller siden det er lagt opp et rør i veggen til nettopp ledninger, og det skal godt gjøres å få plass til det på toppen av alt Har du ikke lagt inn skjøteledning i røret? Har bare deg selv å takke... 😅 Jeg kjenner det bobler inni meg når jeg hører sånt. Det er så tullete og burde vært stort trekk i alle tester på en TV til 20k+. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2021 Ja, det er skikkelig teit. Helt amazing tv ellers, men akkurat dette gir meg grå hår 😆 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 8. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2021 Niram skrev (8 timer siden): Fikk svar fra LG nå, spurte ang garanti: Takk for at du kontaktet LG Electronics. Vi vil være takknemlig om du kunne vie ti sekunder til å bedømme min service til deg i bunnen av denne mailen. Leit å høre at du opplever problemer. Det vil dessverre bryte med garantien pga inngrep. Vi kan ikke nekte deg å gjøre dette, men om du skulle oppleve noen problemer i fremtiden å det oppdages at produktet har blitt endret vil det påvirke garanti og reklamasjonsrett. Håper dette var til hjelp, om du har flere spørsmål er du velkommen til å kontakte oss igjen. Med Vennlig hilsen/Kind Regards, LG Support Norden Kan ikke si meg superfornøyd akkurat.. Jeg kan ikke bruke skjøteledning heller siden det er lagt opp et rør i veggen til nettopp ledninger, og det skal godt gjøres å få plass til det på toppen av alt Godt LG må bevise ihht reklmasjonen at det er det inngrepet du gjorde, som gjor at tven feilet 2 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 11. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2021 Niram skrev (På 8.12.2021 den 12.02): Fikk svar fra LG nå, spurte ang garanti: Takk for at du kontaktet LG Electronics. Vi vil være takknemlig om du kunne vie ti sekunder til å bedømme min service til deg i bunnen av denne mailen. Leit å høre at du opplever problemer. Det vil dessverre bryte med garantien pga inngrep. Vi kan ikke nekte deg å gjøre dette, men om du skulle oppleve noen problemer i fremtiden å det oppdages at produktet har blitt endret vil det påvirke garanti og reklamasjonsrett. Håper dette var til hjelp, om du har flere spørsmål er du velkommen til å kontakte oss igjen. Med Vennlig hilsen/Kind Regards, LG Support Norden Kan ikke si meg superfornøyd akkurat.. Jeg kan ikke bruke skjøteledning heller siden det er lagt opp et rør i veggen til nettopp ledninger, og det skal godt gjøres å få plass til det på toppen av alt Hva om du skrur av kabelen som LG har, erstatter med din egen. Om noe skulle skje, så skrur du tilbake originale kabelen fra LG. I forhold til forbrukerkjøpsloven, så tror jeg LG har lite de skulle sagt. Da LG må kunne bevise sammenheng mellom feilen du opplever og evt modifisering av TVen. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2021 HIFI-klubben har ~30% på Sony X90J. 65" koster 1k mer, 55 koster det samme som BF. Aner ikke hvor lenge tilbudet varer, og jeg skal ikke kjøpe TV på nett. De har heller ikke parkeringsplasser, så jeg skal ha is i magen, og vente på noen andre, eller ihvertfall til romjula. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 25. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2021 LG B1 65" hos power. 13990kr! Det er wow pris! Btw, skal jeg eller skal jeg ikke krangle på 1000kr? Er under 60 dager si jeg kjøpte tven min, å har allerede fått mellomlegg på 5000kr ihht BF. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. januar 2022 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Niram skrev (På 8.12.2021 den 12.02): Fikk svar fra LG nå, spurte ang garanti: Takk for at du kontaktet LG Electronics. Vi vil være takknemlig om du kunne vie ti sekunder til å bedømme min service til deg i bunnen av denne mailen. Leit å høre at du opplever problemer. Det vil dessverre bryte med garantien pga inngrep. Vi kan ikke nekte deg å gjøre dette, men om du skulle oppleve noen problemer i fremtiden å det oppdages at produktet har blitt endret vil det påvirke garanti og reklamasjonsrett. Håper dette var til hjelp, om du har flere spørsmål er du velkommen til å kontakte oss igjen. Med Vennlig hilsen/Kind Regards, LG Support Norden Kan ikke si meg superfornøyd akkurat.. Jeg kan ikke bruke skjøteledning heller siden det er lagt opp et rør i veggen til nettopp ledninger, og det skal godt gjøres å få plass til det på toppen av alt https://www.teknikkdeler.no/deltaco-ujordet-apparatkabel-rett-cee-7/16-rett-iec-60906-1-class-0-2m-kabel Får du ikke dyttet noe slikt gjennom røret da? hvis jeg har skjønt det riktig så var det lengden på kabel du sliter med? Da går det vel å forlenge det uten for stor risiko og trøbbel med noe slik som jeg har linket 😊 Finner lik i jordet også om det skulle trenges Endret 4. januar 2022 av technicality tilleggsopplysning Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. januar 2022 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2022 Den hadde gått, men støpselet har slike "ører" som gjør at man må ha den med jording... Men den blir for bred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå