MagMan Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hei på dere vel jeg har lest litt her og der og bestemte meg får og se hva jeg kunne gjøre med ramen. men når jeg gikk inn i BIOS og så meg litt om fant jeg ikke den dritt av now som får meg kunne fortelle om ram instillingene? Så er det sånn at ramen er "PCI" og i så fall det var mye mer settings og mekke med enn jeg hadde sett får meg! da er det hvilke jeg skal still på får og få ramen til og suse litt fortere? det er ikke snakk om mye her, men jeg vil bare ta jomfuturen innenfor OC av ram delen. det beste hadde vel egentlig vært vis noen med samme hovedkort eller ram kunne fortelle meg hva de har gjort? mitt hk og ram brikker begynner og gå ut på dato, men jeg kan vel stille litt på dem? jeg har TwinMOS PC2700 512x2 og en god gammel kjendis Asus A7V333.. så er det noen som kan fortelle meg hva det er jeg skal stille på og det er egentlig det jeg trenger hjelp til, men dere kan godt tips om settings som har funket godt for dere.. jeg orker heller ikke snakk om "kjøp deg nye ram brikker" tror dere ikke jeg hadde gjort det vis jeg hadde penger? så de som har bare det og si kan la være og poste, det samme får de som sier "kjøp deg nytt hovedkort!" jeg har planer om det, men jeg MÅ FÅ TAK I CASH! Håper det er noe hjelp og få tak i her.. Lenke til kommentar
MagMan Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 sånn jeg var inne og kikket på hovedkort.. har noen noe og si om dette?? Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA nForce2 Ultra400/MCP2-T, ATX, Firewire http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...10&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det hovedkortet du viser til skal være av de beste til Socket A (AMD) Kortet skal også være en drøm og overklokke med, som abit generelt er! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det hovedkortet du viser til skal være av de beste til Socket A (AMD)Kortet skal også være en drøm og overklokke med, som abit generelt er! En drøm er å ta hardt i, det er buggete, men likevel det beste. Lenke til kommentar
MagMan Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 kom igjen da.. kan ingen svare på spørsmålene min?? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Finn minnetimings og still dem så lavt det går, untatt RAS to CAS, den kan stå på 6/7/8. Sett opp vdimm hvis det blir ustabilt. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det hovedkortet du viser til skal være av de beste til Socket A (AMD)Kortet skal også være en drøm og overklokke med, som abit generelt er! En drøm er å ta hardt i, det er buggete, men likevel det beste. Okay, tok vel litt hardt i der! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 ...men likevel det beste. Forresten, jeg har ombestemt meg... http://www.xtremesystems.org/forums/showth...&threadid=24691 Lenke til kommentar
MagMan Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Men hva skjer med mine gamle Asus drivere etc. på maskinen? må jeg uninstalle disse eller kommer ting bare til og trippe og gå som vanlig? Siden jeg kommer bare til og skifte hk i begynnelsen så tar jeg ramen senrere! ( må skaffe meg jobb først ) ->Jeg skal ta meg en liten handletur nå etter nyttår så jeg tror jeg kjøper meg denne som jeg nevnte over! som skal være det beste hk i verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå