Rayen99 Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Hei!Kunne trengt litt hjelp til en paypal invoice. Er en type som skulle kjøpe noe av meg, han sendte meg denne invoicen. Er dette legit? Kommer jeg til å få penger innen 24 timer? Har jeg betalt han? Trenger den hjelpen jeg kan få Har ikke bekreftet noe overføring, har bare åpnet invoicen. Takk for all hjelpen! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 jeg ville vært skeptisk til å i det hele tatt åpne slike vedlegg. Du vet da om du har vært inne i PayPal og overført penger? Skulle ikke han kjøpe noe av deg da? Lenke til kommentar
Rayen99 Skrevet 24. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2018 jeg ville vært skeptisk til å i det hele tatt åpne slike vedlegg. Du vet da om du har vært inne i PayPal og overført penger? Skulle ikke han kjøpe noe av deg da? Jeg har ikke overført penger, linken var sendt fra paypal. Har fjernet kortet mitt fra paypal, slik at det ikke kan bli trukket Jo, han skulle kjøpe noe. Han sier han har betalt, og at jeg skal gi han det han har kjøpt. Men jeg vil ikke gi han noe før pengene er på konto. Jeg har ikke overført penger, men trykket på linken fra paypal for å se på invoicen, men har ikke bekreftet å betale noe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Har han betalt skal du se dette når du logger detet på PayPal-kontoen din. Det kan fort ta et par dager før de dukker opp på kontoen din. Lenke til kommentar
Rayen99 Skrevet 24. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2018 Har han betalt skal du se dette når du logger detet på PayPal-kontoen din. Det kan fort ta et par dager før de dukker opp på kontoen din. Da venter jeg til jeg har fått pengene på kontoen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå