Scarvo Skrevet 20. september 2020 Rapporter Del Skrevet 20. september 2020 Den kommer når den kommer. Viktig at de med størst behov får den først. Skulle ønske jeg ikke måtte på do akkurat nå. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. september 2020 Rapporter Del Skrevet 20. september 2020 Jeg må ikke på do akkurat nå. Skulle ønsker jeg ikke var tørst akkurat nå... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. september 2020 Rapporter Del Skrevet 20. september 2020 Ikke så mye tørst for øyeblkket. Skulle ønske jeg ikke hadde urolig mage til tider. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2020 Har skjeldent urolige mage. Skulle ønske folk kunne gi mine nye leker en sjanse. Alle de gangene jeg prøver å komme med en ny lek, så gir ingen den en sjanse. ??? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 Jeg er ikke så fan av slike ord-leker. Deltar kun i assosierer-tråden. Skulle ønske jeg hadde lenger ferie. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 24. september 2020 Rapporter Del Skrevet 24. september 2020 Samme her. Skulle ønske det var langt bedre vær her nå... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. september 2020 Rapporter Del Skrevet 27. september 2020 Fint vær her nå. Skulle ønske jeg hadde råd til å kjøpe egen leilighet, og ikke bare leie. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2020 Nja, litt samme her også. Skulle ønske jeg hadde rå til min drømmehus. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. september 2020 Rapporter Del Skrevet 27. september 2020 Jeg og. Skulle ønske vonde lukter ikke eksisterte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2020 Samme her, tror jeg. Skulle ønske jeg hadde evig stå. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. november 2020 Rapporter Del Skrevet 22. november 2020 Ikke jeg, for da blir det vanskelig å tisse! Skulle ønske jeg hadde en flaggstang i hagen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2020 Nja, ikke helt akkurat her. Skulle ønske at corona'en aldri kom til verden. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. november 2020 Rapporter Del Skrevet 22. november 2020 Samme her. Skulle ønske jeg hadde bedre økonomi... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2020 Jeg har faktisk god økonomi. Skulle ønske jeg hadde tone hvis med Tortilla Chili Bites Cheese & Chili. Den er såååå god. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. november 2020 Rapporter Del Skrevet 22. november 2020 Den posen har jeg aldri smakt før. Skulle ønske det ikke var så forbanna glatt å gå utendørs nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. november 2020 Rapporter Del Skrevet 22. november 2020 Finnes ikke tegn til vinter her jeg bor. Skulle ønske jeg slapp å stå opp så tidlig i ukedagene. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. november 2020 Rapporter Del Skrevet 22. november 2020 Det har ikke jeg noe særlig problem med. Skulle ønske at alle trafikanter oppførte seg langt bedre i trafikken. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2020 WeirdFace skrev (3 timer siden): Den posen har jeg aldri smakt før. Skulle ønske det ikke var så forbanna glatt å gå utendørs nå. Du burde prøve den, hvis du elsker chili da. Den er farlig god. 🥰🥰 WeirdFace skrev (1 time siden): Det har ikke jeg noe særlig problem med. Skulle ønske at alle trafikanter oppførte seg langt bedre i trafikken. Samme her. Skulle ønske jeg fikk oftere besøk av venner og familien. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. november 2020 Rapporter Del Skrevet 22. november 2020 Ikke jeg, bor fortsatt hos foreldrene mine. Skulle ønske jeg hadde en større hylle på soverommet mitt. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. november 2020 Rapporter Del Skrevet 23. november 2020 Jeg har faktisk plass til ett par bokhyller. Så dette er i alle fall ikke noe "problem" for meg. Skulle ønske hodetelefonene mine ikke ble ødelagt nylig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå