Scarvo Skrevet 2. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2020 Jeg også. Skulle ønske at TheDarkSapling-SCM har nok dopapir hjemme. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2020 Jah, jeg har mer en nok dopapir. Skulle ønske at jeg sto opp da klokken ringte i dag, det gjorde jeg ikke. Våknet for noen minutter siden. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2020 Ikke jeg. Skulle ønske det ikke var regnvær her akkurat nå... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2020 Det er mild bris her jeg bor. Skulle ønske døgnrytmen min ikke var snudd nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2020 Jeg sover normalt på nattestid slik jeg har gjort omtrent hele livet. Skulle ønske jeg ikke fikk et hår på tunga. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2020 Jeg får det nesten hele tiden, vanskelig å ungå det når man har langt hår. Skulle ønske corona tiden var over nå. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2020 Samme her. Skulle ønske jeg sov mye bedre i natt. Har vært stuptrøtt mesteparten av dagen nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2020 (endret) Jeg fikk sove nå i natt. Skulle ønske jeg hadde bedre humør nå. Plutselig er jeg tipp topp, og plutselig er jeg lei og trist. ? Endret 7. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2020 Humøret mitt er ok akkurat nå. Jeg er ikke pålogget her inne dersom jeg har en dårlig dag. Skulle ønske TheDarkSapling-SCM ikke følte seg trist. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2020 Samme her. Skulle ønske jeg fikk sovet i natt. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2020 Sov ganske godt i natt jeg. Skulle ønske var flinkere til å snakke noen andre språk... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2020 Jeg snakker norsk og engelsk flytende, samt grunnleggende tysk, og litt forskjellige setninger på andre språk. Skulle ønske jeg snart kunne reise ut av landet. Lenge siden sist. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2020 (endret) Er ikke så glad i å reise. Skulle ønske mine forrige pakker kom frem, allerede ventet litt over en måned på dem, begynner å nærme seg to måneder nå allerede. Endret 12. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2020 Mangler ingen pakker. Skulle ønske jeg ikke fikk krampe i foten nylig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2020 Har ikke krampe. Skulle ønske flere her inne på Diskusjon.no sin lekeplassen hadde Discord konto. Har så løst å invitere enda flere folk til min samfunn SCM-Cartel. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2020 Vet ikke hva det er. Skulle ønske jeg hadde flere å betro meg til. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2020 Har ikke det problemet. Jeg er ganske åpen av meg. Hvis folk spørr så svarer jeg. ?? Skulle ønske noen av mine surrealistiske fantasier var realistiske. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. september 2020 Rapporter Del Skrevet 19. september 2020 Samme her. Skulle ønske nisselua forsvant fra Bannetråden v3. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2020 (endret) Samme her. Teksten til @Øystein, den er grei. Men syns den er feil plasert. Det hadde holdt med en liten rød knapp som ser ut til en rød prikk i steden for, da kunne man ha trykt på den med ønselig. For å åpne og se hva som står der. Da skal den ikke være så irriterende. Da kan det være sånn med førekortet, jo flere prikke det er, jo større risiko for å miste tråden. Dette er jo bare et forslag. Skulle ønske jeg ikke hadde vondt i foten, har hat vondt i den nå i ca 2 månder alle rede. Endret 20. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 20. september 2020 Rapporter Del Skrevet 20. september 2020 Jeg har ikke vondt i foten, heldigvis. Skulle ønske at vaksinen kom snart... det begynner å drøye nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå