TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2020 Samme her. Skulle ønske jeg kunne 3D designing. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2020 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde større geografikunnskaper. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2020 Nja, sånn passe her, faktisk. Skulle ønske jeg var en kjent forfatter. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2020 Ikke jeg. Skulle ønske TheDarkSapling-SCM var en kjent forfatter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2020 Jeg også. ?? Skulle ønske alle var flink til å bruke komma og punktum i settningen sin, det er mye lettere å misforstå når de ikke brukes. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2020 (endret) Helt enig. Skulle ønske Norge ikke var preget av fremmedfrykt. Endret 23. juni 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2020 (endret) Scarvo skrev (4 timer siden): Helt enig. Skulle ønske Norge ikke var preget av fremmedfrykt og stigmatisering. Aldri hørt om stigmatisering, hva betyr det? Wikipedia, ble jeg ikke klok på. ?? Endret 22. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (19 timer siden): Aldri hørt om stigmatisering, hva betyr det? Wikipedia, ble jeg ikke klok på. ?? Orker ikke å forklare. Har endret innlegget nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2020 Scarvo skrev (På 22.6.2020 den 9.49): Helt enig. Skulle ønske Norge ikke var preget av fremmedfrykt. Samme her. Skulle ønske foten min var bedre nå, har hatt vondt i den nå i ca 3 uker allerede. Begynner å vurdere å ordne time hos fastlegen min. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2020 Jeg også. Skulle ønske jeg ikke ble klissvåt før i dag. Munnstykket hoppet plutselig av slangen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2020 (endret) Ikke her, jeg her ikke vannslangen. Skulle ønske ho @Arizona var her nå. Savner henne selv om jeg vet at hun har mye og gjøre. Endret 28. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2020 Tenker ikke så mye på henne. Tenker hun kommer tilbake når hun selv har lyst. Skulle ønske naboen ikke hadde bråkete fest i går kveld/i natt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2020 For din del, samme her. Men her jeg bor var det ikke noen som har festet da. Skulle ønske at jeg ikke voknet av den fascinerende drømmen jeg hadde nå i natt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2020 Ingen fascinerende drømmer her. Skulle ønske familien min ikke bodde spredt rundt om i landet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2020 (endret) Min familie er ikke så forferdelig spredt rundt om i Skandinavia. En onkel i Oslo, en tanke i Sverige og søstra min i Kirkenes. Resten er rundt meg her jeg bor. ? Skulle ønske jeg ikke glemte å skrive "skulle ønske" i denne posten. Endret 29. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2020 Du glemte å skrive noe du skulle ønske. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2020 Scarvo skrev (1 time siden): Du glemte å skrive noe du skulle ønske. Obs: Jeg gjorde vist det. ?? Min forrige post er endret. ? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2020 Fort gjort. Jeg skulle ønske at leker var tilgjengelige for alle barn i alle land. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2020 Samme her. Skulle ønske jeg var mye flinkere til å tegne flotte tegninger. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2020 Jeg her den talenten. ?? Skulle ønske Skarvo ikke hoppet over min forrige post som jeg endret på. Der jeg glemte meg. ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå