WeirdFace Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (På 20.5.2020 den 16.07): Ingen nabo som bråker her, det er tross alt på dagen. Da bryr jeg meg ikke, da skal dem få lov å bråke så mye dem vil, så lenge de ikke raserer leiligheten. Skulle ønske bærbare-pc'en min ikke legget sånn. Vet heller ikke hva det skylles av. Veldig kjipt med datamaskiner som holder på sånn ja. Skulle ønske Corona-viruset kunne forsvinne for godt nå snart... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2020 Samme her. Skulle ønske at min venstre kne ikke var så vond. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Sliter heldigvis ikke med smerter i kneet. Skulle ønske noen jeg har lyst til å treffe i Oslo (reiser dit snart) hadde hatt tid til å sees. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2020 Jeg har en onkel som bor i Oslo. Men ingen planer enda å reise dit da. Var der i fjor. Skulle ønske jeg fikk sovet i natt. Prøver å få noen timers søvn nå, i sofaen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Jeg har sovet ganske ok i natt. Skulle ønske skjegget ikke vokste så fort. Stress å barbere seg daglig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2020 (endret) Har ikke hurtig vekst skjegg. Skulle ønske jeg ikke hadde negler. Syns det er herk å klippe dem. Endret 14. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Klipper sjelden neglene. Bruker som regel å rive dem. Skulle ønske jeg hadde noen å dele felles interesser med. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2020 Scarvo skrev (10 timer siden): Klipper sjelden neglene. Bruker som regel å rive dem. Skulle ønske jeg hadde noen å dele felles interesser med. Rive dem!! Høres skikkelig vondt ut. ??? Skulle også ønske jeg kunne dele felles interesser med. Skulle ønske corona pissen var over nå. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Samme her. Skulle ønske kino-billetter og godteri ikke var så utrolig dyrt i Norge... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Samme her. Skulle ønske at det var mindre varmt. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Jeg også. Skulle ønske jeg var flinkere til å lage god mat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 Ikke jeg, er ikke glad i å lage mat. Skulle ønske pakken jeg bestilte ikke ble feilsendt, bakkeseddelen ble mystisk grund rett sendt, men ikke pakken. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Samme her. Skulle ønske jeg ikke irriterte meg over små bagateller av og til. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2020 (endret) Samme her. Det skjer som oftest når jeg har store humørsvingninger. Takler alt når humøret mitt er på topp. Skulle ønske at mobiltelefonen min ikke tullet i går. Jeg kunne se at jeg ringte ut, men jeg kunne ikke høre verken summetone eller noe stemmer. Det er det raresrte jeg har vært bortig. Men i dag er mobilen helt fin. Endret 18. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Min telefon fungerer helt utmerket. Skulle ønske jeg ikke hadde måkedritt på søppeldunkene mine. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg sliter heldigvis ikke med det. Skulle ønske det ikke var så gruelig varmt nå. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Samme her! Forferdelig varmt. Skulle ønske jeg hadde litt iskrem eller noe annet kaldt å spise på akkurat nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg har is i frysen. Skulle ønske jeg kom på noe lurt å skrive. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2020 WeirdFace skrev (5 timer siden): Samme her! Forferdelig varmt. Skulle ønske jeg hadde litt iskrem eller noe annet kaldt å spise på akkurat nå. Jeg har også is i fryseren. Scarvo skrev (2 timer siden): Jeg har is i frysen. Skulle ønske jeg kom på noe lurt å skrive. Samme her. Skulle ønske både @TheDarkSapling - SCM, @Scarvo, @Halo: Combat Evolved, @SprengeMobil, @N-4K0, @Arizona, @Pliscin, @Ciaran og Ciara bodde i samme område som meg. Da kunne vi lett besøkt vær andre. ??? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Tja. Usikker på den. Skulle ønske jeg hadde mer tålmodighet i enkelte tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå