Scarvo Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Skulle ønske @Pliscin, @WeirdFace, @TheDarkSapling - SCM, @SprengeMobil, @N-4K0, og alle andre som ikke er tagget får en super god helg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Takker Skulle ønske det var aktivitet i Google-leken og In my pants-leken. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Takk @Scarvo det ble en aldeles fortreffelig helg. Tror neste blir bra også. Skulle ønske at @Scarvo fikk seg en kjæreste i år. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Jeg også. Skulle ønske det var 30 grader ute nå. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Ikke jeg. Tretti grader er nok litt i varmeste laget. Skulle ønske det var litt mer aktivitet i den store telle-tråden! 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Nja. Både og for min del. Skulle ønske det ikke var meldt regn hele helgen her hvor jeg bor. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2020 Ingen formening om det. Pga jeg bor ikke der du bor. Skulle ønske det var kombinert høst og vår temratur ute nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Ikke jeg. Skulle ønske jeg fikk besøk i kveld. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2020 (endret) Jeg fikk besøk i går, av mamma. Hun kom syklende til meg. Skulle ønske enda flere kunne velge hva jeg skal spille på søndagen, ikke bare @SprengeMobil og @Pliscin. ?? Endret 2. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke hadde fri i dag. Kjeder meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Scarvo skrev (1 time siden): Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke hadde fri i dag. Kjeder meg. https://open.spotify.com/album/2cfH7ccwZsQQh5TbruvnX3 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2020 (endret) Scarvo skrev (3 timer siden): Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke hadde fri i dag. Kjeder meg. Jeg jobber heller ikke, men jeg kjeder meg ikke. Sussle med det jeg elsker å gjøre, spilling, tegning, skriving, bygge, male, lage brettspill, og kanskje noen ting til. Skulle ønske at han Scarvo hadde masse hobby som han elsket og gjøre. Sånn at han ikke kjeder ræva av seg. Endret 4. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2020 Så stille det har blidt i denne leken da. ?? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (18 timer siden): Så stille det har blidt i denne leken da. ?? Veldig vanskelig å hele tiden komme med noen nye setninger her, kanskje... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2020 WeirdFace skrev (5 minutter siden): Veldig vanskelig å hele tiden komme med noen nye setninger her, kanskje... Jeg har ikke så mye problemer med det. ? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke så mye problemer med det. ? Er kanskje ikke alle som er like oppfinnsomme som deg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (På 4.5.2020 den 15.38): Jeg jobber heller ikke, men jeg kjeder meg ikke. Sussle med det jeg elsker å gjøre, spilling, tegning, skriving, bygge, male, lage brettspill, og kanskje noen ting til. Skulle ønske at han Scarvo hadde masse hobby som han elsket og gjøre. Sånn at han ikke kjeder ræva av seg. Samme her. Skulle ønske at flere var kreativ som meg her inne på Diskusjon.no. ?? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 Samme her. Skulle ønske naboen min ikke bråker så utrolig mye i dag... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2020 Ingen nabo som bråker her, det er tross alt på dagen. Da bryr jeg meg ikke, da skal dem få lov å bråke så mye dem vil, så lenge de ikke raserer leiligheten. Skulle ønske bærbare-pc'en min ikke legget sånn. Vet heller ikke hva det skylles av. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2020 Så døedens stille det ble her da!! ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå