TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2020 Forfatter Del Skrevet 1. april 2020 Samme her. Er dritt lei søen nå. Får bare håpe at det ikke blir en hete-sommer i år. Hater hete-sommer. Skulle ønske ensomheten min ikke ble sterkere nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 For din del håper jeg den blir bedre etterhvert. Skulle ønske hverdagslivet snart kommer tilbake for majoriteten av befolkningen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2020 Forfatter Del Skrevet 2. april 2020 Samme her. Skulle ønske de barna som sliter hjemme i denne corona tiden ikke hadde det tøft. ??? Triste greier det der. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 100 % enig. Veldig trist å tenke på. Skulle ønske det ikke snødde her tidligere i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Samme her. Skulle ønske jeg hadde noe godt å spise akkurat nå... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Jeg har noe godt å spise. Skulle ønske @WeirdFace får en fin helg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2020 Forfatter Del Skrevet 4. april 2020 Samme her. ?? Skulle ønske @Calling Dr Love var her nå. ??? Savner å se ham skrive her nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Han er nok opptatt med et eller annet. Skulle ønske jeg ikke hadde pollenallergi. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2020 Forfatter Del Skrevet 7. april 2020 (endret) Reagerer på ny klippet gress, men ikke på selve pollen i seg selv. Skulle ønske noen av mine surrealistiske fantasier var real. Endret 7. april 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Usikker. Skulle ønske man ikke trengte å betale husleie. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2020 Forfatter Del Skrevet 7. april 2020 Samme her. Skulle ønske flere i familien min kunne kontakte meg i denne corona-tiden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Det håper jeg også de gjør. Skulle ønske butikkene ikke stengte gjennom hele påsken. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Samme her. Skulle ønske det gikk noe mer spennende på TV i kveld... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2020 Forfatter Del Skrevet 9. april 2020 Både og her. Skulle ønske jeg bedre søvn i denne tiden. Virkelig snudd døgn rytmen nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Jeg sover godt akkurat nå for tiden. Skulle ønske jeg var enda mer sosial enn det jeg er. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2020 Forfatter Del Skrevet 10. april 2020 Samme her. Skulle ønske jeg la meg tidlig, ikke så ekstremt seint som nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Jeg legger meg når jeg må, og står opp når jeg må. Skulle ønske jeg kunne oppleve alle positive minner en gang til. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Samme her. Skulle ønske noen postet i In my pants-leken. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. april 2020 Forfatter Del Skrevet 11. april 2020 Samma for meg. Skulle ønske jeg ikke tokk frem mobilen min nå, når jeg skal legge meg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Jeg la meg tidlig i går kveld uten å taste masse på telefonen. Skulle ønske jeg ikke var sliten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå