Scarvo Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Ikke jeg. Skulle ønske jeg var mer tilfreds med livet generelt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2020 Jah, litt samme her også. Skulle ønske at rompa mi ikke svei og stikker sånn konstant. Våknet av det i går, og fikk ikke sove natt til i dag pga det. ??? Skal dra til fastlegen i dag å få sjekket det. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Hørtes ikke greit. Sliter heldigvis ikke med det samme problemet. Skulle ønske legen fant ut av TheDarkSapling-SCMs rompeutfordringer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2020 (endret) Fastlegen min fant ut hva det var. Det er hermoride av en slag. (Husker ikke hva han kalte den hermoriden for.) Min inntrykk, en av de verste sårten. Så jeg måtte ta en sprøyte stikk i rompa hos fastlegen i går. Det stikker og svir enda, bare ikke så intenset som i natt til i går. Natt til i dag klarte jeg i det minste å sove. Skulle ønske jeg ikke hadde denne hermoride plagen. ?? Endret 21. mars 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Sliter ikke med hemoroider. Skulle ønske det snart ble varmt nok til at man kan grille. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 (endret) Sånn passe her. Jeg er ikke glad i trope sommer. Skulle ønske flere i familien kunne kontakte meg nå i corona tiden. Ensomhet begynner så smått å komme frem igjen. ??? Endret 23. mars 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Har kontakt med de jeg trenger jeg. Men skulle ønske det for din skyld. Skulle ønske jeg fikk sove i natt jeg.... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 Jeg skal prøve å sove nå jeg, i sofaen. Med andre ord, her også. Skulle ønske jeg hadde rå å spise hvalkjøtt og tørket reinhjerte nesten vær dag. Det er noe jeg elsker å spise. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Usj, ikke jeg. Litt mer kresen jeg da. Skulle ønske jeg hadde sommerkroppen nå... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 Arizona skrev (2 minutter siden): Usj, ikke jeg. Litt mer kresen jeg da. Skulle ønske jeg hadde sommerkroppen nå... Mamma elsker å spise tørket reintunge. Det har jeg prøvd. Herre gud, det var rart og uvant. Ikke jeg, jeg er ikke glad i å sole meg. Skulle ønske snøen kunne forsvinne nå, er dritt lei den. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Det er mest IS og glatt her jeg bor. Lut lei av hele vinteren nå... Skulle ønske det ikke fantes virus og dritt som Corona eller Ebola i omløp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 Samme her. Skulle ønske at reprisene ikke gikk for ofte på tv'en. Føler sånn någenlunde at jeg har sett alt som er på tv'en nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Ser ikke så masse på TV. Skulle ønske mange av mine kolleger på jobb ikke ble permittert. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2020 Ikke jeg, har ikk jobb. Skulle ønske jeg hadde magi. Sånn at jeg kan bare fjerne snøen selv. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mars 2020 Del Skrevet 26. mars 2020 Ikke jeg. Skulle ønske at pollenallergien ikke gjorde sin entre snart. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Samme her, selv om jeg ikke har det selv. Skulle ønske livet gikk tilbake til normal snart Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2020 Samme her. Skulle ønske høsten var hær. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Ikke jeg. Foretrekker sommeren. Skulle ønske Sverige innførte like strenge koronatiltak som resten av Europa. 92 døde der nå, i forhold til 19 i Norge. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 Sverige gjør jo også sitt beste i å bekjempe coronaen, selv om de gjør det på en helt annen måte det vi gjør. Skulle ønske gamle leker i denne lekeplassen fikk mer oppmerksomhet. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Samme her. Skulle ønske sommeren kommer hit snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå