MR SPEED Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 I ikke jeg er nesten dobbel så gammel som du 2+ Skulle ønske det c19 viruset ikke kom verden? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Ikke jeg heller. Skulle ønske jeg hadde tid og råd til å gjøre hva enn jeg vil. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Samme her. Skulle ønske gikk det noe langt mer spennende på TV i kveld. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 ikke jeg skulle ønske jeg hadde en ulv som skjelle dyr Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Ikke jeg. Skulle ønske Palestina-Israel konflikten snart tok slutt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Sammer her. Ønsker jeg hadde en tids maskin da for 3 spill denne måned Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Ikke jeg. Skulle ønske pollenallergi ikke var en greie. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Samme her. Skulle ønske det ikke fantes så forbanna mange problemer og stress i verden.. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Samme her 100% Skulle ønske korona-viruset snart fikk en nedgang i antall smittede. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2020 Samme her. Skulle ønske jeg var frisk nå, har vært syk i en uke nå. Og enda er jeg ikke frisk. Har skikkelig ekstrem forsølelse, nesten vær gang jeg hoster, så utløsner det små brekninger. ??? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 God bedring til deg. Skulle ønske media ikke skapte massehysteri. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Samme her Skulle ønske hadde en tikka til må vente Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2020 Aldri smakt Tikka. Skulle ønske jeg fikk spise ordentlig. Men det får jeg ikke lov til, pga influensen jeg har. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 trist ds riktig good bedring Skulle ønske the king off rock and roll TCB hillbilly cat elvis aron presely levde Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2020 (endret) Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde min vanlige stemme nå. Er hæs som faen. Endret 7. mars 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Stemmen min er ganske normal. God bedring, TheDarkSapling-SCM. Skulle ønske TheDarkSapling-SCM snart følte seg bedre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) Samme her. Skulle ønske flere var med på å velge hvilken spill jeg skal spille på søndagen streamen min. Endret 8. mars 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 For din del, jeg også. Men personlig er det ikke noe jeg interesser meg for. Skulle ønske det ikke var dårlig stemning i bannetråden for øyeblikket. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2020 Samme her. Nå er det som oftest at Off'en og Dr. Kjærlighet som krangler. ?? Skulle ønske at vi alle kunne være venner, ikke krangle sånn. ??? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg og. Skulle ønske jeg ikke var sliten etter jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå