Scarvo Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Ikke jeg. Skulle ønske flere barn lekte utendørs, og ikke inne foran datamaskiner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. november 2018 Forfatter Del Skrevet 20. november 2018 Verden har desverre blidt sånn. Samme her. Skulle ønske at det aldri var krig på jorden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Samme her men det kommer sannsynligvis aldri til å skje. Menneskene har kriget om territorier siden vårt første åndedrett. Det er i blodet vårt uansett om vi liker det eller ikke. Skulle ønske Norge ble kvitt monarkiet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2018 Forfatter Del Skrevet 21. november 2018 Monarkiet!! Har faktisk hørt om det ja, men husker ikke i farta hva det var for noe. :huh: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Dvs at vi har konge og dronning osv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2018 Forfatter Del Skrevet 22. november 2018 Dvs at vi har konge og dronning osv. Jah, nå husker jeg det, når du sier det. Samme her men det kommer sannsynligvis aldri til å skje. Menneskene har kriget om territorier siden vårt første åndedrett. Det er i blodet vårt uansett om vi liker det eller ikke. Skulle ønske Norge ble kvitt monarkiet. Ikke jeg. Jeg mener at det er flott å ha en konge og en dronning i ett land. Skulle ønske at Stan Lee ikke døde. :hm: Til minne til ham. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Tja. Kjedelig at fyren er død men har aldri hatt han i tankene. Skulle ønske troende fikk lov til å tro uten å bli sett ned på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. november 2018 Forfatter Del Skrevet 23. november 2018 Skulle ønske at alle vi mennesker var flinke til å ta vare på naturen/planeten. Skulle også ønske at troende fikk lov til å tro med uten å bli tråkket på. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Enig med deg i din siste post. Skulle ønske jeg hadde bedre økonomi. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. november 2018 Forfatter Del Skrevet 23. november 2018 Samme her. Skulle ønske at absolutt alle trafikanter oppførte seg på veien. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Samme her. Da hadde det nok blitt mindre dødsfall på norske veier. Skulle ønske rosiner var forbudt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 Ikke jeg, jeg liker rosiner. :love: Skulle ønske at jeg var rik på rosiner og gojibær. :cool: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Ikke jeg. Skulle ønske jeg kunne spise hva jeg ville uten å få dårlige tenner samt legge på meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Samme her. Skulle ønske jeg kunne spise et helt lass med marsipangriser med uten å få vondt i magen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Ikke jeg. Liker ikke marsipan noe særlig. Skulle ønske jeg kunne sykle på enhjulssykkel. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2018 Forfatter Del Skrevet 27. november 2018 Nja, ikke helt her. Men har sikkert vært artig å prøvd da. ¦D Skulle ønske at absolutt alle tokk initiativ for å besøke sine aller nærmeste. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Tja. Det er ikke alle som vil si seg enig i det. Hvis en far fks har behandlet deg som dritt hele livet, da er det ikke gøy å besøke han. Så er ikke enig. Skulle ønske alle barn fikk vokse opp i et trygt hjem. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2018 Forfatter Del Skrevet 29. november 2018 (endret) Delvis enig med deg der. Alle har rett på en ny sjanse, uansett hvilken bakgrunn. Det kan være mulig at personen har endret seg til det bedre. De som har fått tonne hvis med sjanser, og brøtte alle de gangene. Det er de som bør avises. Trist at det ikke alle barn får et trygt hjem. Så enig, skulle også ønske alle dem fikk et trygt hjem. Skulle ønske flere kunne gi andre en ny sjanse. Endret 29. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Ikke enig. Mange som ikke fortjener en ny sjanse. Skulle ønske kulde ikke eksisterte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2018 Ikke jeg. Skulle ønske det var mellom ting av varme og kalde dager i hele året, i tillegg skulle jeg ønske at det var mørketid hele året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå