MR SPEED Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Ikke jeg for mye krig Skulle ønske KISS ikke sluttet spille END OF THE ROAD Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 (endret) Gjør ikke meg noe, er ikke så stor Kiss fan. Det betyr ikke at, jeg ikke vil høre på dem, da. ?? Skulle ønske at ut og inn leveranse fra Kina ikke ble stanset på grund av angående coronaviruset. Håper mine siste paker derfra kommer frem. Endret 11. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Jeg har ingenting imot det, så lenge som det kan forhindre spredning. Skulle ønske noen snart fant en kur mot det nevnte viruset. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (12 timer siden): Gjør ikke meg noe, er ikke så stor Kiss fan. Det betyr ikke at, jeg ikke vil høre på dem, da. ?? Skulle ønske at ut og inn leveranse fra Kina ikke ble stanset på grund av angående coronaviruset. Håper mine siste paker derfra kommer frem. vent ikke kjøpe der nå bruke hode unnskyld der hvil bare hjelpe https://www.vgtv.no/video/192154/coronaviruset-ekspertens-raad-om-kina-pakker Scarvo skrev (2 timer siden): Jeg har ingenting imot det, så lenge som det kan forhindre spredning. Skulle ønske noen snart fant en kur mot det nevnte viruset. Enig der men ser her for det https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/5e42c8c3b11ec4001843615f Skule ønske jeg ikke var så varm nå Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Jeg er akkurat passe i temperatur. Skulle ønske den som skriver neste innlegg også er i godt humør Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 PRØVER DA liker du smalahove Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2020 Har aldri smakt det, så jeg vet ikke. Skulle ønske garderobene på treningen i dag vår åpen. Alle sammen var låst, ingen tilgang til do, dermed ingen trening på meg i dag. Det blir for dumt å tisse/skite i skauen eller ha med seg en tisseflaske/skiteboks. ??? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 DS nekt betal å få med flere så våkner de opp skule ønske DS kom på do Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Jeg også, for han sin del. Skulle ønske at været utenfor ikke var så skiftende. I dag har det vært både regn, sol og snø i løpet av en times tid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Her har iikke sett på været ligget i senga Skulle ønske jeg hadde mere hvitløk i vannet Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde noen gode middagstips. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Her middagstips du Skulle ønske det var 3 mars nå i dag må vente nooooooooooooo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2020 Jeg venter ikke på noe stort den dotoen. Skulle ønske jeg fikk mer søvn i natt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 jeg har sovet mye nå skule ønske faren min ikke var død Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Min far lever ennå Skulle ønske brukeren over meg postet i Bannetråden v3 igjen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2020 Nja, samma for meg. Syns at han skal bestemme selv om hva han vil. Skulle ønske jeg hadde en hyene tispe som husdyr. Fasinerende skapninger det der. ??? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Jeg har sett hyener i Afrika. Spennende dyr som du sier Men vil ikke ha dem som husdyr. Skulle ønske jeg kunne avsløre litt mer om meg selv her inne. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Hvil du det da Skulle ønske flere var våken her i tråden da dere er syv sovere alle man våkna opp 6 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Ikke jeg. Skulle ønske Calling Dr Love ikke sto opp så tidlig på en lørdag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 Jeg sto opp tidlig, går kveld. ??? Du skjønner, jeg var har vært våken hele natten å spilt Dead Cells. ??? Skulle ønske Scar var en veldig stor gamer. ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå