TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) Har ikke stiftet familie, så jeg kan. ? For din del Ari-Zo, samme her. Skulle ønske jeg var flinkere til både å vaske og rødde soverommet mitt. Endret 1. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Det er jeg flink til. Skulle ønske jeg var mer flink til å ta vare på meg selv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2020 Sånn delvis her. Skulle ønske jeg ble kvitt rå stygge uvanen min i å pelle på sår. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Har heldigvis ikke samme uvane. Skulle ønske jeg ikke fikk gnagsår av de nye skoene mine. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2020 Har ikke hatt gnagsår nå på under et år siden nå. Skulle ønske jeg fikk sove lengere natt til i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Jeg sov greit. Skulle ønske karen foran meg på bussen ikke ble tatt i billettkontroll i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2020 Samme her. Skulle ønske at treneren min ikke presset meg i går på treningen, selv om jeg nevnte at jeg måtte ta det rolig før vi startet. Det ver næsten han kunne fått meg til gå under treningen. Men jeg klarte å holde ut hele treningen. ? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 For din del skulle jeg også ønske det. Skulle ønske TheDarkSapling-SCM kunne legge ut en video på Youtube-kanalen sin, hvor han kommer med gode karatetips. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 Skulle ønske det var 2020/04/03 i dag da er release dato på Gode game Resident Evil 3 Nemesis fra ps1 som har fått navnet nå Resident Evil 3 Remake da forlater jeg forumet 100% da, nemesis kommer tilbake det blir reine marerittet da igjen hører star Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2020 Calling Dr Love skrev (12 timer siden): Skulle ønske det var 2020/04/03 i dag da er release dato på Gode game Resident Evil 3 Nemesis fra ps1 som har fått navnet nå Resident Evil 3 Remake da forlater jeg forumet 100% da, nemesis kommer tilbake det blir reine marerittet da igjen hører star Du glemte å svare på Scar sinn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Scarvo skrev (På 6.2.2020 den 13.03): For din del skulle jeg også ønske det. Skulle ønske TheDarkSapling-SCM kunne legge ut en video på Youtube-kanalen sin, hvor han kommer med gode karatetips. Jeg også. Skulle ønske det ikke var så mye sand å grus ute nå. Blir så skittent overalt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2020 (endret) Det er jo sånn våren er jo. Jeg misunner deg for at du allerede har vår der du bor. Jeg er dritt lei snøen. Skulle ønske våren var kommet her jeg bor. Endret 10. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Nei her varmt her nå, sorry ds bra du sier i fra hukommelsen min er DÅRLIG tuller ikke der. Skulle ønske det var 4.mars i morgen men nei må vente å møte NEMESIS husk trykk? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2020 (endret) Ikke helt her da. Skulle ønske jeg hadde bedre idéer nå til denne leken Endret 10. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 jeg oxo tom i hode. skulle ønske jeg hva da vet ikke helt der sorry Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 Samme her, tror jeg. Skulle ønske jeg jeg hadde en idé akkurat nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 har en Skulle ønske jeg ikke var så trøtt nå på morgenen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 Ikke ofte jeg er det på morgenkvisten. Med mindre jeg ikke våker natta rundt eller døgne (flytte tiden). Skulle ønske jeg ikke hadde så sykt mange fetisjer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Ikke jeg Skulle ønske Rema 1000 hadde Tikka masala i går Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Jeg også selv om jeg ikke var på Rema i går. Tikka er digg ❤️ Skulle ønske jeg fikk oppleve nye deler av verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå