TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2019 Samme her også. Skulle ønske jeg fikk enda taki flere julemarsipen griser, de småe med uten sjokoladetrekk. De fleste butikker er fri for dem alt. Elsker marsipan. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Ikke jeg. Er ikke superglad i marsipan. Skulle ønske enkelte produkter ikke ga meg magetrøbbel. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 Samme her, selv om det ikke er ofte da. Skulle ønske generelt språk var gørr lett å lære. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Ikke jeg. Det er bare sunt med en utfordring. Skulle ønske skoene mine ikke ble våte i går kveld. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2019 Aldri opplevd det i går kveld. Så ikke her. Skulle ønske menneskene ikke oppfant hjelpemiddeler på absolutt alt. Det er fint med det jah, bør ikke bli for mye av det heller. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Enig. Det skaper en kultur for latskap som ikke er bra for menneskehetens utvikling og fremtid. Skulle ønske jeg ikke mislikte klovner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2019 Jeg misliker ikke klovner. Skulle ønske vi på lekeplassen kunne ordnet julegaver til vær andre. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Det hadde vært gøy ja. Skulle ønske det ikke var så sykt kaldt ute Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2019 Jeg er ikke så frosen av meg, skal litt til til jeg klager. Skulle ønske flere deltokk i denne leken. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke overarbeider meg selv hele tiden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 TheDarkSapling - SCM skrev (På 18.12.2019 den 12.53): Samme her også. Skulle ønske jeg fikk enda taki flere julemarsipen griser, de småe med uten sjokoladetrekk. De fleste butikker er fri for dem alt. Elsker marsipan. https://www.marsipancompagniet.no/my-product/1kg-julegris/ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2019 Scarvo skrev (På 27.12.2019 den 23.14): Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke overarbeider meg selv hele tiden. Er ikke helt sikker hva du mener. ?? Skulle ønske jeg forstod hva Scarvo mener. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (På 30.12.2019 den 18.47): Er ikke helt sikker hva du mener. ?? Skulle ønske jeg forstod hva Scarvo mener. Det betyr at jeg ofte sier ja til ting selv om jeg egentlig ikke burde. Fks hvis noen spør om jeg kan jobbe en vakt for de, så sier jeg ja selv om jeg egentlig er sliten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2020 Scarvo skrev (På 27.12.2019 den 23.14): Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke overarbeider meg selv hele tiden. 1. Jeg jobber ikke så ikke jeg. 2. Jeg har hobbyer jeg jobber med, da kan det hende et jeg overarbeider meg selv av og til. 3. Jeg overarbeider ikke lenger med tanker og følelser. Skulle ønske jeg fikk sove lengere en 8 timer nå i natt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Scarvo skrev (7 timer siden): Det betyr at jeg ofte sier ja til ting selv om jeg egentlig ikke burde. Fks hvis noen spør om jeg kan jobbe en vakt for de, så sier jeg ja selv om jeg egentlig er sliten. Husker du den kammeraten min ikke hadde sett på 10 år, han var overarbeida til slutt det det ble for mye. Ser det samme med deg ADVARER deg der SLUTT å jobb så hard blir du syk som kameraten min da er det for sendt å snu roe deg ned med jobben din ikke vent gjør det si nei ikke ja Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Calling Dr Love skrev (3 timer siden): Husker du den kammeraten min ikke hadde sett på 10 år, han var overarbeida til slutt det det ble for mye. Ser det samme med deg ADVARER deg der SLUTT å jobb så hard blir du syk som kameraten min da er det for sendt å snu roe deg ned med jobben din ikke vent gjør det si nei ikke ja Jeg blir nesten nødt til å jobbe masse slik at jeg har råd til å betale leie, kjøpe mat osv. Men takk for omtanken Jeg bruker å sove cirka åtte timer hver natt, noe som fungerer greit. Skulle ønske alle barn fikk vokse opp i trygge omgivelser. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2020 Samme her. Skulle ønske jeg vant 1 mill i Flax-lodd Adventskalendrene. Jeg hadde tre av dem, var farlig nær for å vi 1mill på to av dem. Og 10000kr på en av dem. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. januar 2020 Del Skrevet 3. januar 2020 Samme her. Skulle ønske det ikke var dårlig stemning mellom Iran og USA for tiden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2020 Samme her. Skulle ønske jeg hadde en stor *****. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Jeg er fornøyd med det jeg har. Skulle ønske noen kunne få stoppet de australske skogbrannene som for tiden herjer landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå