TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2019 Snakker om uvanlige ord som man ikke kjenner til. Skulle ønske jeg ble fortått. ?? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Jeg blir forstått. Skulle ønske ingen ble drept i natt ikke så langt unna der jeg bor ? https://www.nrk.no/sorlandet/mistenkelig-dodsfall-i-kristiansand-1.14816453 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Uff så trist.... Skulle ønske noen mennesker kunne oppføre seg normalt og faktisk ha empati for andre i vanskelige situasjoner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2019 Samme her. Skulle ønske Trump ikke skrev noe som helst på Twitter. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 (endret) Det er god underholdning så ikke jeg. Skulle ønske rent drikkevann var tilgjengelig for alle. Endret 11. desember 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2019 Samme her, synd at Askøy ble utsatt for det først. ? Skulle ønske vannrørene i hele norge ble byttet ut for lenge siden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Ikke jeg, da jeg tviler på at det er nødvendig i hele landet. Skulle ønske jeg ikke gikk meg vill i Warszawa for noen år siden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2019 (endret) Mr supergomp skrev (6 minutter siden): Ikke jeg, da jeg tviler på at det er nødvendig i hele landet. Skulle ønske jeg ikke gikk meg vill i Warszawa for noen år siden. Jeg tror du misforsto min forrige, men det er greit. Aldri vert i Warszawa, og vet ikke hvor det stedet befinner seg heller. Skulle ønske Mr-SG ikke missforstod meg så ofte i det siste. Endret 11. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Jeg og. Man kommer ikke langt i verden med slikt. Skulle ønske TheDarkSapling-SCM ikke trengte å bruke leiseg-emojier når jeg tipper at han ikke egentlig er særlig lei seg og på gråten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2019 (endret) Stemmer at jeg er ikke sånn egentlig, er ikke på gråten. Men det er bare sånn jeg viser starten av en frustrasjon. En advarsel og noen pr gråten eller frustrasjon emojier. Skulle ønske folk kunne forstå hva jeg sliter med, i noen tilfeller, sånn som nå. Endret 12. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Bare å ta kontakt i PM dersom du har behov for å forklare. Så slipper vi å gjette/misforstå hverandre. Skulle ønske jeg kunne være usynlig i en periode iblant. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Samme her. Det hadde jeg trengt. Skulle ønske at noen kunne slutte og oppføre seg som rasshøl. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2019 Samme her. Det er ikke artig når det skjer. ? Skulle ønske jeg hadde rå til drømmehuset mitt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Jeg og. Skulle ønske jeg var mer tilfreds. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2019 Jeg trenger ikke å ønske det, jeg er tilfreds med meg selv. Selv om ensomhet kommer krypende på mot meg av og til. Skulle ønske ensomheten aldri fantes. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 Samme her. Skulle ønske jeg ikke hadde en vond tå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2019 Jeg har ikke vond tå. Skulle ønske jeg ikke savnet Mr. Supergompe. Men jeg gjør det. Men uansett, Scarvo er jo et kult navn da. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Savner ikke Supergomp. Skulle ønske folk var mer opptatt av hverandre i 2019, og ikke av mobilen sin. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2019 Helt enig. Skulle ønske jeg ikke drøye natten rundt. Ikke søvn i det hele tatt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Jeg har heller ikke sovet masse i natt, men det er det andre grunner til. Skulle ønske jeg hadde flere venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå