TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2019 Forfatter Del Skrevet 30. november 2019 Ikke jeg, enda. Skulle ønske jeg var uendelig'onær. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Skulle gjerne hatt mer penger jeg også men det går en grense for meg også. Skulle ønske jeg visste i hvilken norsk butikk alle millionloddene fantes i. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2019 Forfatter Del Skrevet 30. november 2019 Samme her. Skulle ønske COPPA ikke eksisterte. Sikkert bra på en måte, men kan også være dårlig ting. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Laster ikke opp jevnlig på Youtube så har ingen problemer med det. Skulle ønske det var en søndagsåpen butikk i nærheten av der jeg bor. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Det har jeg, Kiwi. Skulle ønske at jeg våknet i rett tid i dag. Jeg sov mye lengere en planlagt i dag. Våknet for ca halvtime siden. Når jeg egentlig skulle våknet for ca 3 og halvtime siden. ??? Endret 1. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Jeg våknet på ganske normal tid. Skulle ønske det ikke var en traktor utenfor som bråkte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2019 Det trengte ikke jeg å bekymre meg for. Skulle ønske Qliro holdt det dem lovte. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Jeg og. Skulle ønske det ikke oppsto brann nylig like i nærheten av der jeg bor. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 (endret) Brann er ikke bra, ønsker minst mulig av det ja... kulle ønske jeg klarte å spare mer, Sånnn at jeg feks kunne vært klar til å kjøpe PC på salg... Endret 4. desember 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 Gouldfan skrev (15 minutter siden): Skulle ønske jeg klarte å spare mer, sånn at jeg feks kunne vært klar til å kjøpe PC på salg... Du må svare også. Ikke bare skulle ønske. ? Eks: Jeg klarer å spare. Har utrolig flink til å spare de siste månden. Skulle ønske jeg fikk vite om karate graderingen i god tid i forveien. Fikk vite nå på mandagen at det er gradering i dag. Føler meg litt stresset nå. ??? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Ikke jeg, men tipper du klarer deg helt fint. Skulle ønske TheDarkSapling-SCM fikk representere Norge i karate under Sommer-OL Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 HAHA Det er uaktuelt. Kommer ikke til å skje at jeg stiller opp på Sommer OL under kampsport. Skulle ønske hele jordas befolkning så ut som anime. Sånn som Alita ser ut. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Ikke jeg. Skulle ønske det ikke regnet ute. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2019 Kommer ann på her. Skulle ønske at, jo eldre man blir jo saktere går tiden. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Samme her. Liker ikke å bli gammel og stygg. Skulle ønske det var sommer nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2019 Ikke jeg enda. Skulle ønske mørke tiden var hele året. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Ikke jeg. Skulle ønske ingen omkom på New Zealand i dag, som følge av vulkanutbruddet. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Samme her. Skulle ønske nissen ikke så at jeg er naughty?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg vet ikke hva naughty er for noe. ??? Skulle ønske i noen tilfeller at folk kunne roened med å legge ut rare og uvanlige ord. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Vet ikke hva du prater om. Skulle ønske jeg visste hva han snakket om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå