Scarvo Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Helt 100% fullstendig enig. Skulle ønske jeg kunne gjøre hva jeg ville i tjuefire timer uten å bli straffet for det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Her også. Skulle ønske at jeg hadde bedre julestemning i desember. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Jeg oxo. Jeg skulle ønske det var januar nå. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Nei, tiden frem mot jul er fin synes jeg, selv om det er slitsomt med det kommersielle kappløpet mellom julesanger, matvarer og julegaver som man får prakket på seg i alle kroppsåpninger. Januar er en rolig måned, så det er fint slik, men det er for kaldt, og for langt frem til våren. Jeg skulle ønske at det fantes en el-bil med uendelig rekkevidde. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Ikke jeg ønsker det med el bil Ønsker att jeg hadde tids maskin da. Nei, tiden frem mot jul er fin synes jeg, selv om det er slitsomt med det kommersielle kappløpet mellom julesanger, matvarer og julegaver som man får prakket på seg i alle kroppsåpninger. Januar er en rolig måned, så det er fint slik, men det er for kaldt, og for langt frem til våren. Jeg skulle ønske at det fantes en el-bil med uendelig rekkevidde. Er enig med deg det i rød, men det jeg venter 23 januar 2019 110% er Resident vil 2 Remake Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Jah, tidsmaskin skulle man hatt seg. Skulle ønske at jeg var en anti-helt, som Spawn og Venom. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde immunitet mot alle slags sykdommer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Skjeldent jeg er syk. Så jeg tror ikke jeg trenger den evnen. Skulle ønske jeg fikk mer oppmerksomhet i den tiden jeg føler meg ensom. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Det skulle jeg også ønske, både for meg selv men også for deg. Ensomhet er en ting mange sliter med. Skulle ønske jeg hadde en trampoline. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2018 Forfatter Del Skrevet 6. november 2018 Jah, samme her. En enorm trampoline. Skulle ønske jeg hadde funnet meg en ny kjæreste. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Ikke jeg. Klarer meg greit som singel. Skulle ønske jeg hadde tid og mulighet til å ta vare på en hund. Endret 6. november 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2018 Forfatter Del Skrevet 8. november 2018 Samme her. Skulle ønske at prosenten for døds årsaker løpe av et år, var kraftig redusert. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Samme her. Skulle ønske jeg hadde et større bad. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2018 Forfatter Del Skrevet 11. november 2018 Ikke her. Bade mitt er stort nok. Skulle ønske at jeg hadde rundet absolutt alle spillene mine. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Har ikke særlig mange spill, så ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke hadde tannlegeskrekk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. november 2018 Forfatter Del Skrevet 16. november 2018 Jeg har ikke tannlegeskrekk. Mer prisskrekk. Skulle ønske at man slapp å betale for å gå til legen, generelt leger. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Tja. Litt enig men og uenig. Kan godt betale litt men skulle gjerne vært noe lavere pris. Skulle ønske flere satte mer pris på de tilbudene og de livene de har i Norge. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2018 Forfatter Del Skrevet 19. november 2018 Tja. Litt enig men og uenig. Kan godt betale litt men skulle gjerne vært noe lavere pris. Skulle ønske flere satte mer pris på de tilbudene og de livene de har i Norge. Hva mener du? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Jeg mener at flere burde ha vært takknemlig for at vi har mat på bordet, gratis helsevesen, skolegang for alle barn, massevis av kulturtilbud osv osv osv. Vi har alt her! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2018 Forfatter Del Skrevet 19. november 2018 Jeg mener at flere burde ha vært takknemlig for at vi har mat på bordet, gratis helsevesen, skolegang for alle barn, massevis av kulturtilbud osv osv osv. Vi har alt her! Ikke absolutt alt. Er både uenig og enig på samme tid. Skulle ønske at game samfunnet var enda større i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå