MR SPEED Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Ikke jeg jeg får ikke love til å ta serfikat før jeg har vært anfall fri i 5 år grunnen er min epilepsien min men det driter jeg i. Skule ønske jeg ikke var ordblind? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Calling Dr Love skrev (1 time siden): Ikke jeg jeg får ikke love til å ta serfikat før jeg har vært anfall fri i 5 år grunnen er min epilepsien min men det driter jeg i. Skule ønske jeg ikke var ordblind? Er du sikker på at legen din dokumenterer de siste anfallene du har hatt? Samme her. Skulle ønske DenMørkeSpire ikke var ordblind. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Samme her, må være vanskelig å slite med skriftspråket. Skulle ønske Trump hadde et filter på tankene sine før de når munnen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. november 2019 Forfatter Del Skrevet 17. november 2019 Samme her. Skulle ønske noen kunne finne ut hvor mange som hater Trump i hele verden. Har enda ikke sett til det tallet. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Bryr meg ikke om den dotten. Skulle ønske jeg ikke trengte å dra hjem igjen i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. november 2019 Forfatter Del Skrevet 18. november 2019 Jeg er hjemme. Skulle ønske jeg fikk sove i natt. ? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Jeg fikk sove. Skulle ønske det ikke regnet og blåste ute. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Det er oppholdsvær hvor jeg bor, men har hatt regn og vind nylig. Skulle ønske alle løshundene i verden fikk et godt hjem. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Samme her. Jeg liker hunder. Skulle ønske at Ipoden ikke gikk tom for strøm på toget i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. november 2019 Forfatter Del Skrevet 18. november 2019 Har ikke iPod. Så ikke her. Skulle ønske humøret mitt var bedre i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Jeg er i noenlunde greit humør, tror jeg. Skulle ønske at man ikke la på seg av å drikke brus. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. november 2019 Forfatter Del Skrevet 20. november 2019 Nja, litt samme her også. Skulle ønske ho Ari-ZO var her nå. Savner henne sånn. ??? Vet at hun har en familie å ta seg av, det er jo det som må priuriteres først, når man har en familie. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Hun har både familie og en travel jobb hun er opptatt med. Derfor bestemmer hun helt selv når hun har tid/ork til å komme innom en tur Skulle ønske jeg hadde høyere stillingsprosent i jobben. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. november 2019 Forfatter Del Skrevet 20. november 2019 Jeg syns det er fint at folk savner vær andre jeg da. Det er bare et tegn på at man bryr seg. ? ? Umulig for meg å få, har ikke jobb. Skulle ønske man fikk bestillingen sin like raskt som man bestilte den. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Ja det hadde vært fint. Skulle ønske homoterapi var forbudt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2019 Forfatter Del Skrevet 21. november 2019 Vet faktisk ikke hva jeg skal si til det. ?? Skulle ønske jeg hadde en tidsklokke, som kan forflytte skjelen min frem og tilbake i tid til fremtids meg (gammle meg) eller fortids meg (unge meg). Tidsparadokset blir her er at man gir seg selv dobbelt personlighet, uansett hvilken retning man drar. Jo oftere man gjør det jo enda flere personlighet gir man fremtids/fortids seg. ??? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke trengte å stå opp tidlig i morgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2019 Forfatter Del Skrevet 21. november 2019 Skulle ønske jeg la meg tidlig i går kveld. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Nå svarte du ikke på min men la gå. Jeg la meg til en ganske normal tid i går. Blir tidligere i kveld. Skulle ønske jeg ikke hadde munnsår. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Jeg har heldigvis ikke noen munnsår. Skulle ønske jeg hadde mer penger, enn det jeg har nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå