Scarvo Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Sjeldent jeg både klemmer og glemmer lua mi Nei jeg har ingen reserve. Får hente den på lørdag når jeg skal på jobb igjen. Har ikke lyst til å bytte kjønn. Skulle ønske jeg fikk oppleve India en gang. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde sommerbolig i Spania. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ikke jeg foreløpig. Skulle ønske norske kommentarfelt ikke var fylt til randen med fremmedfrykt og hets. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. november 2019 Forfatter Del Skrevet 10. november 2019 Ikke jeg foreløpig. Skulle ønske norske kommentarfelt ikke var fylt til randen med fremmedfrykt og hets. Jeg klarer ikke å skjønne hva du mener. :huh: 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg klarer ikke å skjønne hva du mener. :huh: Hets er når folk blir diskriminert på bakgrunn av rase, religion, legning og andre personlige årsaker. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Ikke jeg foreløpig. Skulle ønske norske kommentarfelt ikke var fylt til randen med fremmedfrykt og hets. Samme her. Skulle ønske jeg ikke hadde vondt der jeg trakk visdomstanna lenger enn forventet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Har heldigvis ikke de samme type smertene. Skulle ønske psykisk helse ble satt mer fokus blant dagens unge befolkning. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 Samme her. Generelt ikke bare de unge. Skulle ønske jeg var nærmere familie meg Björk. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Har ikke behov for å være i nærheten av henne. Skulle ønske enkelte temaer var lettere å ta opp uten at folk blir fornærmet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 (endret) Det er vanskelig å få til. Det vil alltids være noen som vil reagere. Men, samme her. Skulle ønske psykiske problemer ikke var utbredt sånn den er i dag. Endret 11. november 2019 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2019 Forfatter Del Skrevet 14. november 2019 Så stille det her blidt her da!! ??? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Du er ikke en tålmodig sjel TDS Ja det skulle jeg også ønske. Skulle ønske vi på lekeplassen kunne poste så mye vi ønsket uten at andre forumbrukere ble plaget av det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2019 Forfatter Del Skrevet 14. november 2019 Mr supergomp skrev (4 timer siden): Du er ikke en tålmodig sjel TDS Ja det skulle jeg også ønske. Skulle ønske vi på lekeplassen kunne poste så mye vi ønsket uten at andre forumbrukere ble plaget av det. Jeg er veldig tålmodig, men ikke alltid. ?? Sånn passe enig, liker at det er variert. Sånn at det ikke blir altfor mye av det samme. ?? Skulle ønske Ari-ZO var oftere på DN. Savner henne av og til. ? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Hun bestemmer helt selv når hun vil være her. Så av den grunn savner jeg henne ikke Skulle ønske det ikke ble mørkt så tidlig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2019 Forfatter Del Skrevet 14. november 2019 Ikke jeg, jeg liker mørketiden. Skulle ønske jeg ikke drøyde middagen min i dag. ? Nå må jeg få litt mat i skrotten. ? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Jeg spiser jevnt. Skulle ønske PCen min ikke hang seg opp så ofte. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 HEIIIII. Det gjør heldigvis ikke min. Skulle ønske jeg hadde bedre tid å være her, men jobben tar mye tid. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Jeg har en jobb som varierer veldig. Noen ganger er det veldig travelt og jeg jobber veldig masse, mens noen ganger er det mye roligere. Skulle ønske det ikke var så dyrt å reise med tog i Norge. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Samme her. Skulle ønske det ikke var spådd så utrolig mye snø fremover... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Ikke jeg. Skulle ønske håndbrekket ikke hengte seg opp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå