Scarvo Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Det fikser du etter hvert Husk at du enda er relativt fersk. Jeg jobbet 2,5 år i Rema 1000 og var like "treig" og stresset i begynnelsen. Skulle ønske Off to the Races ville forkorte brukernavnet sitt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke brukte så lang tid som en halvtime på å gjøre ferdig lunsjen min idag. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Bruker ikke så langt tid på å lage lunsj. Skulle ønske jeg ikke trengte å tilbringe store deler av jobbedagen i morgen utendørs. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg la meg tidligere igår kveld. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Jeg la meg tidlig i går. Skulle ønske jeg hadde en større leilighet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg kopierte en av mine Minecraft-verdener før jeg fikk sletta den ene ved et uhell Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Har aldri spilt Minecraft. Skulle ønske Off to the Races kunne fortelle meg alderen på kjøpmannen på Rema 1000 Meierigata, som han postet bilde av i en annen tråd. Han så yngre ut enn meg til og med. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Her får du. Tony Bakketun Hjelmseth er 21 år, og er den yngste kjøpmannen i Region Nord. Skulle ønske Rema 1000 begynte med kontaktløs betaling. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Wow da er han faktisk yngre enn meg. Jeg er 23. Imponerende hvor fort noen lykkes i livet. Tja litt usikker på den. Det er jo ren og skjær latskap egentlig, selv om jeg også benytter det der det er tilgjengelig. Skulle ønske Finnsnes hadde California-temperaturer. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Ikke jeg, da hadde det ikke blitt skiturer! Skulle ønske Kristiansand hadde Florida-temperaturer. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Nja. Synes det er ganske greie temperaturer her nede. Sommeren er herlig. Skulle ønske Alta fikk 40 varmegrader. Da hadde en vi kjenner slitt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Samme her, spørs hva han synes. Skulle ønske Brønnøysund fikk -30 minusgrader. Da hadde en vi kjenner slitt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Haha nei jeg liker han karen derifra, så han kan godt slippe. Skulle ønske Arizona fikk ferien hun lenge har ønsket. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Samme her. Skulle ønske jeg hadde fått ny seng. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2019 Forfatter Del Skrevet 6. november 2019 Samme her. Skulle ønske noen kunne gjøre noe med han tufsen Trump snart. Bryr meg ikke hvordan det utføres. Ps: Veldig deilig å vite at han får oppleve motstand nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) Jeg bryr meg null om den dotten der. Skulle ønske man på en eller annen måte kunne holde kontakt med folk som dessverre ikke lever lenger. Endret 6. november 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Samme her... Skulle ønske jeg ikke var så sykt stressa om morgenen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2019 Forfatter Del Skrevet 7. november 2019 Jeg var ikke stressa på morgenkvisten. Skulle ønske jeg hadde bedre idé nå. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Samme her. Skulle ønske jeg ikke glemte lua mi på jobb. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2019 Forfatter Del Skrevet 7. november 2019 Har du ikke reserve lue eller! Jeg klemmer skjeldent lua mi. Skulle ønske jeg kunne bytte kjønn bare med hjelp av en eller tre knapp/*er. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå